Marraskuussa lainoja välitettiin 23,6 milj. eurolla

FELLOW FINANCE OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 2.12.2021 KLO 15:00

Fellow Financen lainasijoittajat rahoittivat yritys- ja kuluttajalainoja marraskuussa 23,6 miljoonalla eurolla. Kumulatiivinen välitettyjen lainojen määrä kasvoi 884 miljoonaan euroon ja lainasijoittajien määrä 18 841 asiakkaaseen.

Palvelun tilastot, sisältäen lainojen tuottokehityksen, ovat seurattavissa yhtiön verkkosivulla www.fellowfinance.fi/sijoittajalle/sijoittajalle-tilastot. Lainojen tuottokehitys huomioi lainansaajien maksukäyttäytymisen eli lainapääomalle saadut korkotuotot, realisoituneet luottotappiot ja luottotappiovarauksen muutoksen.

Teemu Nyholm: toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, teemu.nyholm@fellowfinance.fi, puh. +358 50 577 1028

Fellow Finance Oyj on lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu. Yhtiön missio on muuttaa perinteinen rahoitus ja maksaminen suoraan ihmisten ja yritysten väliseksi. Fellow Finance on välittänyt kuluttaja- ja yritysrahoitusta yli 850 miljoonalla eurolla Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa ja Tsekissä palvellen yli 1 000 000 asiakasta. Yhtiöllä on Suomen Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. www.fellowfinance.fi.