Muutokset Alisa Pankki Oyj:n omien osakkeiden omistuksessa

ALISA PANKKI OYJ PÖRSSITIEDOTE 29.6.2023 KLO 11.00 EEST

Alisa Pankki Oyj on 28.6.2023 luovuttanut 206 289 yhtiön hallussa ollutta omaa osaketta vastikkeetta rajoitettujen osakepalkkiojärjestelmien 2018 ja 2019 osallistujille palkkiona ohjelmien ehtojen mukaisesti. Päätös osakepalkkiojärjestelmistä on aikanaan tehty Evli Pankki Oyj:ssä. Osakepalkkiojärjestelmät 2018 ja 2019 ovat Evli Pankki Oyj:n aikaisia Evli Oyj:n henkilöstölle suunnattuja kannustinjärjestelmiä. Fellow Finance Oyj:n ja Evli Pankki Oyj:n yhdistymisen myötä osa palkkiosta maksetaan Alisa Pankki Oyj:n osakkeina.

Osakkeiden luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on 14 081 omaa osaketta.

Teemu Nyholm, toimitusjohtaja, Alisa Pankki Oyj (teemu.nyholm@alisapankki.fi, puh. +358 50 577 1028).