Muutos Alisa Pankin hallituksessa

ALISA PANKKI OYJ PÖRSSITIEDOTE 11.6.2024 KLO 13.00 EEST

Alisa Pankki Oyj (”Alisa Pankki”) tiedotti 15.5.2024, että Alisa Pankin 3.5.2024 järjestetyssä ylimääräisessä yhtiökokouksessa ehdollisesti valittujen hallituksen jäsenten paitsi Sampsa Laineen toimikausi on alkanut 15.5.2024 Alisa Pankin ja PURO Finance Oy:n yhdistymisen toteuttamisen yhteydessä. Sampsa Laineen osalta valinta oli vielä ehdollinen viranomaisen suorittamalle sopivuus- ja luotettavuusarvioinnille, joka on tullut päätökseen hänen osaltaan 10.6.2024. Sampsa Laineen toimikausi hallituksen jäsenenä ja henkilöstövaliokunnan jäsenenä on siten alkanut 10.6.2024.

Alisa Pankin hallituksen jäsenten lukumäärä on näin ollen kuusi ja hallituksen kokoonpano on seuraava: Markku Pohjola (puheenjohtaja), Johanna Lamminen (varapuheenjohtaja), Sami Honkonen, Sampsa Laine, Jukka Salonen ja Tero Weckroth.

Juha Saari, vt. toimitusjohtaja, Alisa Pankki Oyj, juha.saari@alisapankki.fi, puh. +358 40 672 0595