Muutos Alisa Pankin johtoryhmässä

ALISA PANKKI OYJ PÖRSSITIEDOTE 14.11.2023 KLO 17.10 EET

Alisa Pankki Oyj:n markkinointijohtaja ja johtoryhmän jäsen Riikka Järvinen jättää yhtiön. Hän työskentelee Alisa Pankissa tammikuun 2024 puoliväliin asti.

”Lausun koko yhtiön puolesta Riikalle kiitoksen hänen arvokkaasta työpanoksestaan. Riikan vahva markkinoinnin ja brändin luomisen ammattitaito ja pitkä kokemus ovat olleet ensiarvoisen tärkeitä tuodessamme uutta digipankkia markkinaan tiukalla aikataululla. Hän on ollut myös tinkimättömästi edistämässä hyvää asiakaskokemusta strategiaamme tukien”, toimitusjohtaja Teemu Nyholm sanoo.

Teemu Nyholm, toimitusjohtaja, Alisa Pankki Oyj

teemu.nyholm@alisapankki.fi