Muutos Fellow Financen johtoryhmässä

FELLOW FINANCE OYJ YHTIÖTIEDOTE 3.3.2022 KLO 17.30 EET

Fellow Finance Oyj:n lakiasiainjohtaja ja johtoryhmän jäsen Linda Magnusson on ilmoittanut siirtyvänsä uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle. Hän jatkaa tehtävässään 13.5.2022 saakka. Yhtiö on käynnistänyt hakuprosessin seuraajan valitsemiseksi.

Toimitusjohtaja Teemu Nyholm: ”Kiitän Lindaa tärkeästä työstä Fellow Financen liiketoiminnan kehittämisessä ja yhtiön lakiasioiden hoitamisessa. Lindan toimiessa lakiasiainjohtajana olemme käyneet läpi vaativan prosessin liittyen suunniteltuun fuusioitumiseen Evli Pankin kanssa ja pankkitoiminnan käynnistämiseen - Lindan työpanos järjestelyn valmistelussa ja yleisesti yhtiön sisäisten prosessien kehittämisessä on ollut ratkaisevan merkittävä. Toivotamme Lindalle parhainta menestystä uusissa haasteissa.”

Teemu Nyholm: toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, teemu.nyholm@fellowfinance.fi, puh. +358 50 577 1028

Hyväksytty neuvonantaja: Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Fellow Finance Oyj on lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu. Yhtiön missio on muuttaa perinteinen rahoitus ja maksaminen suoraan ihmisten ja yritysten väliseksi. Fellow Finance on välittänyt kuluttaja- ja yritysrahoitusta yli 900 miljoonalla eurolla Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa ja Tšekissä palvellen yli 1 000 000 asiakasta. Yhtiöllä on Suomen Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. www.fellowfinance.fi.