Äänestä suosikkisi Muoto2011 -gaalan voittajaehdokkaista

Koti ja keittiö -lehti järjestää 15-vuotisjuhlansa kunniaksi Muoto2011 -gaalan, joka kokoaa valovoimaisimmat muotoilijat ja sisustusalan ammattilaiset saman katon alle. Yleisö voi nyt vaikuttaa gaalan palkittaviin.

Koti ja keittiö -lehden Muoto2011 -gaala järjestetään ensimmäistä kertaa 1.9.2011 Helsingissä, Finlandia-talon uudessa Veranda-salissa. Upeassa gaalassa palkitaan suomalaisia designin taitajia ja keskeisiä vaikuttajia yhdeksässä eri kategoriassa, joita ovat: kaluste, valaisin, kattaustuote, tekstiili, design-innovaatio, sisustusvaikuttaja, suunnittelija sekä lupaus. Lisäksi gaalassa myönnetään palkinto elämäntyöstä designin parissa.

Arvovaltainen Muoto2011 -gaalan raati on valinnut kunkin kategorian kolme parasta, joista yleisö voi äänestää omat suosikkinsa. Lisäksi raati jakaa oman palkintonsa kategorioittain. Muoto2011 -raatiin kuuluivat: tekstiilitaiteen professori Pirjo Kääriäinen, markkinointipäällikkö Irja Boman, teollinen muotoilija Asmo Noronen, toimitusjohtaja Juha Halttunen, sisustusarkkitehti Elina Aalto, toimitusjohtaja Mikko Kalhama, Aller Median toimitusjohtaja Pauli Aalto-Setälä sekä Koti ja keittiö -lehden päätoimittaja Anna-Liisa Hämäläinen.

Vaikuta suomalaiseen design-maailmaan ja käy äänestämässä 31.7.2011 mennessä omia suosikkejasi eri kategorioissa osoitteessa: www.kotijakeittio.fi/muoto2011/

Lisätietoja:
Anna-Liisa Hämäläinen, päätoimittaja, Koti ja keittiö, Aller Media Oy, puh. 0400 446 490.

Aller Media Oy on osa Pohjoismaiden suurinta aikakauslehtikustantajaa Aller-konsernia. Kustannusnimikkeitä on lähes 100 kappaletta ja lehtien yhteenlaskettu levikki Pohjoismaissa on yli viisi miljoonaa. Allerin tunnetuimmat brändit Suomessa ovat 7 päivää, ELLE, Koti ja keittiö, Miss Mix, Fit, Katso, www.telvis.fi, Suomi24 ja All Over Press. Aller Media Oy työllistää Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä 290 henkilöä.