Aller Medialta laihdutusapua tammikuulle

Jokaisen painonpudottajan toivelehti FIT Laihdu! ilmestyy 3.1.2013. FITin spin off FIT Laihdu! on lehti niille, jotka haluavat tehdä pysyvän ryhtiliikkeen, paneutua kestävään painonhallintaan ja sanoa lopulliset hyvästit liikakiloille.

FIT Laihdu! tarjoaa kunnon paketin motivoivaa asiaa, apua ja kannustusta painonhallintaan. Lehden testillä löydät itsellesi sopivimman tavan laihtua ja saat asiantuntijoiden ohjeet tavoitteesi toteuttamiseen. Pääset lisäksi kurkistamaan, miten muut ovat onnistuneet hoikistumaan. Lehdestä löytyy vähäkaloristen reseptien lisäksi ruokaohjeita myös karppaajille.

”Kuten emolehtikin, myös FIT Laihdu! haluaa olla kannustava ja välttää tiukkapipoisuutta. Otamme huomioon sen, että ihmisten elämäntilanteet, mieltymykset ja olosuhteet ovat erilaisia. Laihduttajissa on eroja: mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovikaan toiselle. Siksi vältämme fanaattisuutta ja haluamme auttaa lukijoitamme löytämään itselleen motivoivan ja mielekkäimmän tavan hallita painoaan ”, sanoo FITin päätoimittaja Miia Vatka.

FIT Laihdu! ilmestyy vuonna 2013 kaksi kertaa. Laihdutusekstran tekee FIT-lehden toimitus.

Lehti tulee irtonumeromyyntiin 4,90 euron hinnalla.

Fit Laihdu! on myös ladattavissa sähköisenä Androidille ja iPadille Allerin Kiskalta http://tilaus.aller.fi/kiska hintaan 4,49 €. Kiska- sovelluksen voi ladata ilmaseksi sen ilmestyttyä 3.1. Kiskalta löytyvät myös aiemmin ilmestyneet loppuun myydyt Allerin erikoislehdet.

Toinen FIT Laihdu! ilmestyy 3. huhtikuuta.

Lisätiedot: päätoimittaja Miia Vatka, miia.vatka@aller.fi, puh: 09 8621 7000.

Aller Media

Aller Media Oy on innovatiivinen ja moderni mediatalo, joka on tunnettu menestyneistä tuotteistaan. Aller Median visio on olla Suomen sosiaalisin mediayhteisö, jossa uskotaan vapaaseen sanaan ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle ja digitaaliset mediakonseptit. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat 7 päivää, ELLE, Koti ja keittiö, Miss Mix, FIT, Katso, TOPModel, www.telvis.fi, Suomi24 ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä noin 280 henkilöä.