Aller Median Aalto-Setälä aloittaa oman uutiskirjeensä

Aller Median toimitusjohtaja Pauli Aalto-Setälällä on nyt oma nimikkouutiskirje. Kirjeessään Aalto-Setälä jakaa lukijoilleen joka kuukausi innostavia ja jakamisen arvoisia asioita mediasta, bisneksestä ja digitalisaatiosta.

”Autamme Allerilla päivittäin yrityksiä ja yritysten työntekijöitä toimimaan ja viestimään kuten media. Törmään jatkuvasti kiinnostaviin sisältöihin ja jaan niitä puhuessani erilaisilla foorumeilla sekä sosiaalisen median kanavissani. Oma uutiskirje jatkaa tätä jakamiskulttuuria”, Aalto-Setälä kertoo.

Aller Media on viime vuosina laajentanut liiketoimintaansa voimakkaasti perinteisestä lehtitalosta laaja-alaisemmaksi media- ja markkinointitaloksi. Aller Media tarjoaa yritysten liiketoiminnan tueksi monipuolisia markkinointipalveluja, dataa ja sisältöosaamista. Toimitusjohtajansa uutiskirjeen lisäksi Aller tarttuu toimialan tuoreimpiin ilmiöihin ja keskusteluihin avoimen asiantuntijamediansa Wau.fi:n avulla.

Henkilöbrändätyt uutiskirjeet ovat maailmalla jo tuttu ilmiö. Yksi tunnetuimpia henkilökohtaisia uutiskirjeitä on näyttelijä-ohjaaja Lena Dunhamin kuratoima ja toimittama Lenny-uutiskirje.

Parhaat uutiskirjeet ovat hyvin kohdennettuja, viihdyttäviä ja henkilökohtaisia, mutta samalla lukijan aikaa säästäviä sisältökonsepteja. Aller Median toimitusjohtaja Pauli Aalto-Setälällä on Twitterissä lähes 50 000 seuraajaa. Hän osallistuu laajasti yhteiskunnalliseen keskusteluun aiheinaan muun muassa median tulevaisuus, digitaalisen markkinoinnin kehitys sekä johtaminen.

Uutiskirjettä voi tilata Aller Median tuottamasta asiantuntijamediasta Wau.fi:stä: http://wau.fi/tilaa-uutiskirje

Lisätietoja: Eveliina Nera, Communications Manager, Aller Media oy, 0440203622

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media-ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sosiaalinen liiketoiminta ja sen kehittäminen. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Aller tuottaa Suomen himotuimmat aikakausbrändit. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Seiska, Katso, Oma Aika, Fit, ELLE, Koti ja keittiö sekä Olivialehti.fi, Costume.fi, Divaanblogit.fi, Suomi24, Dingle ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 250 henkilöä. www.aller.fi