Aller Mediasta strateginen kumppani Holiday Clubille

Dataan ja digiliiketoimintaan panostava Aller Media Oy ryhtyy tuottamaan kokonaisvaltaista markkinointipalvelua Holiday Club Resorts Oy:lle.

Holiday Club siirtää uuden sopimuksen myötä asiakkuusmarkkinointipalveluiden tuottamisen Allerille. Markkinointipalvelu pitää sisällään kuluttajakohderyhmien ja markkinointimateriaalien tuottamisen.

Yhteistyön tavoitteena on monipuolistaa ja tehostaa nykyistä asiakkuusmarkkinointia ja tuoda uusia digitaalisia markkinointikanavia ja mahdollisuuksia jo olemassa oleviin prosesseihin.

”Yhteistyö Allerin kanssa antaa meille uudenlaisia kehitysmahdollisuuksia. Aller pystyy tarjoamaan meille perinteisen suoramarkkinoinnin lisäksi uudenlaisia, dataohjattuja digimarkkinointiratkaisuja”, sanoo Holiday Clubin markkinointipäällikkö Kalle Patosaari.

Vuoden vaihteessa Allerin data- ja digitaalisten ratkaisujen yksikön vetäjäksi nimitetty Sami Lahtinen iloitsee yhteistyöstä:

”On mahtavaa päästä yhdessä Holiday Clubin kanssa kehittämään kumppanuutta. Holiday Club on yksi Suomen suurimmista asiakkuusmarkkinoijista, ja tehdyn sopimuksen arvo on Allerille erittäin merkittävä”.

Allerin tarjoama markkinointipalvelu tuotetaan dataohjatusti, jolloin markkinoinnin kohdentaminen tehostuu. Yhtiön datapalvelu Rikastamo yhdistää online- ja offlinedataa ja pystyy tuottamaan tarkkoja kohderyhmiä markkinoinnin tarkoituksiin.

Aller Median ja Holiday Clubin yhteistyön ensimmäisiä palveluita aletaan tuottaa maaliskuun lopussa.

Holiday Club Resorts Oy on Euroopan johtava viikko-osakeyritys ja merkittävä vapaa-ajan asumisen ja matkailun toimija. Holiday Club Resorts Oy:llä on 31 lomakohdetta ja yli 2 000 loma-asuntoa. Kohteista kahdeksassa on loma-asuntojen lisäksi myös kylpylähotelli. Kahdeksan kohdetta sijaitsee Suomen ulkopuolella Ruotsissa, Espanjan aurinkorannikolla ja Kanariansaarilla. Holiday Clubilla on yli 55 000 viikko-osakasperhettä. Yrityksen pääomistaja on intialainen Mahindra Holidays & Resorts India Limited. Omistajia ovat myös Holiday Clubin toimiva johto ja Fennia-konserni.

www.aller.fi

www.holidayclub.fi

Lisätiedot: Tea Teinilä, viestinnän asiantuntija, Aller Media Oy,  044 7817170

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media-ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi ja dataliiketoiminta. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Allerin Rikastamo tarjoaa yhdistelmän rikastettuja kohderyhmiä ja ennennäkemättömän syvää ihmisymmärrystä liiketoiminnan tarpeisiin yhdistämällä kansallisesti merkittävää offline- ja online-dataa. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Suomi24, Dingle, Seiska, ELLE, Koti ja keittiö, Fit, Katso, Oma Aika, Idealista ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 250 henkilöä. www.aller.fi