Aller vahvistaa yhteistyötä ruokabloggaajien kanssa

Aller Media aloittaa yhteistyön kolmen uuden ruokabloggaajan kanssa. Blogit ovat Kaakao kermavaahdolla, Potluck by One ja Kahvia & kasvisruokaa.

Ruokablogit ovat kasvava trendi, jonka vuoksi Aller keskittyy liiketoiminnassaan nyt entistä voimakkaammin ruokasisältöihin ja ruokaan liittyvään sisältömarkkinointiin. Uuden yhteistyösopimuksen turvin Aller kykenee tarjoamaan elintarvikealan yrityskumppaneilleen yhä monipuolisempaa ja tehokkaampaa sisältömarkkinointia. Omilla alustoillaan toimiville, itsenäisille bloggaajille Aller puolestaan takaa entistä merkittävämpiä sisältöyhteistyömahdollisuuksia.

Allerin blogiportfolion laajetessa yhteistyötä tehdään yhä useammin itsenäisten bloggaajien kanssa, jotka toimivat omilla alustoillaan.

”Blogimaailman ajattelu on muuttunut. Moni kaipaa jälleen vapautta ja itsenäisyyttä, ja toisaalta harkittua ja laadukasta sisältöyhteistyötä. Toimintamalli perustuu yksilöllisyyteen, eli juuri siihen, mikä teki blogeista alun perinkin kiinnostavia”, sanoo Aller Median Video and blog producer Johanna Piispa.

”Suomessa on syntynyt sosiaalisen median vaikuttajaverkostoja, jotka tekevät yhteistyötä kiinnostavien sisällöntuottajien kanssa monissa eri kanavissa. Tämä suunta on Allerinkin näkökulmasta oikea ja mielenkiintoinen”, kertoo Allerin digitaalisista sisällöistä vastaava päätoimittaja Veera Luoma-aho.

Itsenäisten bloggaajien kanssa tehtävän yhteistyön lisäksi Allerin medioiden yhteydessä toimii yli 20 Suomen ykkösbloggaajaa. Nykyiset bloggaajat jatkavat tärkeässä roolissaan sisällöntuottajina, lukijoiden suosikkeina ja brändien lähettiläinä.

Lisätietoja:

Yritysliiketoiminnan johtaja, Janne Pullinen, +358 400 480 967

Editor in Chief, Digital Content, Veera Luoma-aho, +358 50 5449 003

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media-ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sosiaalinen liiketoiminta ja sen kehittäminen. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Aller tuottaa Suomen himotuimmat aikakausbrändit. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Seiska, Katso, Oma Aika, ELLE, Olivia, Costume.fi, Koti ja keittiö, Divaanblogit.fi, Fit, Suomi24, Dingle ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 250 henkilöä. www.aller.fi