Aller yhdistää tv-toimituksensa

Aller Media Oy on päättänyt yhdistää Katso-lehden toimituksen ja tv-toimituksen yhdeksi yksiköksi.

Uuden tv-osaston vetäjänä toimii Katson vastaava päätoimittaja Kirsi Lindh-Mansikka. Hän on toiminut Katson vastaavana päätoimittajana vuodesta 2011.

Tv-aiheisessa sisällöntuotannossa aletaan hyödyntää automaatiota ja siirrytään käyttämään uutta toimitusjärjestelmää.

Allerilla käytiin asiaa koskevat yt-neuvottelut, jotka ovat nyt päättyneet. Vähennystarpeeksi arvioitiin alun perin 9 työpaikkaa. Työprosessien tehostamisen ja automatisoinnin myötä irtisanomisia toteutettiin tänään 6. Kaikkiaan irtisanottavien määrä on enintään 7. Yhdelle työntekijälle löydettiin uusia työtehtäviä talon sisältä. Muillekin irtisanottaville pyritään tarjoamaan uusia työtehtäviä, mikäli sopivia tulee tarjolle.

Lisätiedot: Tea Teinilä, viestinnän asiantuntija, Aller Media Oy,  040 5460 522

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media-ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi ja dataliiketoiminta. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Allerin Rikastamo tarjoaa yhdistelmän rikastettuja kohderyhmiä ja ennennäkemättömän syvää ihmisymmärrystä liiketoiminnan tarpeisiin yhdistämällä kansallisesti merkittävää offline- ja online-dataa. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Suomi24, Dingle, Seiska, ELLE, Koti ja keittiö, Katso, Oma Aika, Idealista ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 250 henkilöä. www.aller.fi