• Aller/

Allerin sisältömarkkinointiyksikön AD:ksi Hufvudstadsbladetin Rasmus Kyllönen

Suomen suurimman ruotsinkielisen mediatalon KSF Median AD Rasmus Kyllönen siirtyy Aller Median journalistisen sisältömarkkinointiyksikön Art Directoriksi.

Allerin journalistisen sisältöyksikön Aller Ideasin AD:na Kyllönen, 30, vastaa kaikkien sisältömarkkinointituotteiden visuaalisesta ilmeestä.

”Maailmamme hukkuu tietoon. Hyödyllisen, kiinnostavan ja merkittävän tiedon suodattamiselle ja sen paketoinnille on entistä enemmän kysyntää. Odotan suunnattomasti yhteistyötä Aller Ideasin kotimaisten asiakkaiden kanssa, jotta löydämme sopivat kanavat ja muodot heidän tietonsa ja tarinansa levittämiseen”, Kyllönen toteaa.

Kyllönen on luovien konseptiratkaisujen erikoisosaaja. KSF Median AD:n tehtävien lisäksi hän on ansioitunut Hufvudstadsbladetin visuaalisena journalistina ja infograafikkona, mikä antaa Kyllöselle vahvan visuaalisen osaamisen lisäksi myös journalistista ja tarinankerronnallista ymmärtämystä.

”Siirtyminen päivälehtijournalistiikasta laajempaan sisällöntuotantoon on innostavaa. Haluan olla mukana tekemässä mistä tahansa kiinnostavasta tiedosta tarinoita kaikin kerronnan muodoin ja samalla kehittää myös itse kerronnan muotoja. Aller on merkittävä toimija niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin, joten on upeaa liittyä tähän edelläkävijäjoukkoon”, Kyllönen jatkaa.

Aller Ideas on Aller Median journalistinen sisältömarkkinointiyksikkö, jonka tavoitteena on luoda oivaltavia, laadukkaita ja tuloksellisia sisältöratkaisuja yrityksille. Aller Ideasin asiakkaita ovat muun muassa Ruokakesko, Gasum, If ja Vepsäläinen.

”Aller Ideas -tiimin vahvuus on vankka journalistinen ammattitaito ja kyky ratkaista asiakkaiden haasteita kohderyhmiä koukuttavilla tarinallisilla ja palvelullisilla tavoilla. Rasmuksen monipuolinen osaaminen täydentää tiimiämme loistavasti. Uskon, että saamme yhdessä aikaan huikeita juttuja”, sanoo Aller Ideasia vetävä konseptijohtaja Kristiina Tuormaa.

Lisätiedot: Eveliina Nera, Communications Manager, Aller Media oy, 044 020 3622

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media-ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi ja dataliiketoiminta. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Allerin Rikastamo tarjoaa yhdistelmän rikastettuja kohderyhmiä ja ennennäkemättömän syvää ihmisymmärrystä liiketoiminnan tarpeisiin yhdistämällä kansallisesti merkittävää offline- ja online-dataa. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Suomi24, Dingle, Seiska, ELLE, Koti ja keittiö, Fit, Katso, Oma Aika, Idealista ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 250 henkilöä. www.aller.fi