• Aller/

Dingle ja Starsquad lanseeraavat uuden digitaalisen myynnin palvelukokonaisuuden urheilu- ja tapahtumamarkkinointiin

Palvelukokonaisuuden kautta panostetaan tapahtumien tehokkaaseen digitaaliseen myyntiin relevantin kävijädatan avulla.

Suomen suurin sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijatalo Dingle on suunnitellut Starsquadin lanseerauksen sosiaalisessa mediassa, ja tukee Starsquadin jatkuvan sosiaalisen median sisällön tekemistä. Yhteistyö käsittää myös digitaalisen myynnin partneruuden, jonka myötä Dingle tarjoaa sisältömarkkinoinnin palvelujaan Starsquadin kumppaneille ja tapahtumille.

Starsquad uudistaa alan toimintamalleja tuomalla kotimaiseen kulttuurimaailmaan ennennäkemättömän konseptin, joka tarjoaa suomalaisille maailmanluokan live-elämyksiä urheiluun ja viihteeseen. Dingle pystyy tarjoamaan tapahtumien ympärille modernia sisältömarkkinointia, jonka avulla tuodaan digitaalisten kanavien kautta kiinnostusta ja kävijöitä tapahtumiin. ”Olemme erittäin innolla mukana tässä yhteistyössä ja uskomme, että tästä alkaa uusi aikakausi suomalaisessa urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnissa”, sanoo Dinglen Account Director Heikki Pohjonen.

”Yhteistyö Dinglen kanssa on ollut erittäin sujuvaa ja ammattitaitoista. Olemme aloittaneet yhteistyön lanseerauksen osalta joustavasti. Pystymme skaalaamaan tämän palvelun muillekin, ja tuomme markkinoille ainutlaatuisen, yhteisen digitaalisen palvelupaketin. Toivotan kaikki tervetulleeksi tuleviin Starsquadin järjestämiin viihdetapahtumiin,” Starsquadin toimitusjohtaja Mika Sulin kertoo.

Modernien digitaalisten myynnin ja markkinoinnin palveluiden tuominen urheilu- ja tapahtumamarkkinointiin kasvattaa liiketoiminnan mahdollisuuksia valtavasti. Yhdessä strategisten kumppaneiden kanssa sekä maailman johtaviin urheilumarkkinointiyrityksiin kuuluvan Infront Sports & Media AG:n partnerina Starsquad luo verkoston, joka tarjoaa sisältömarkkinoinnin lisäksi mm. digitaalista markkinointia, sisällöntuotantoa sekä e-commerce- ja verkkosivujen kehitystä urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnissa.

”Olemme erittäin ylpeitä saadessamme tehdä yhteistyötä digimaailman kärkiyritysten kanssa. Yhdessä voimme toivottaa niin kuluttajat kuin yrityksetkin nauttimaan elämyspaketeistamme eri urheilutapahtumiin, konsertteihin ja musikaaleihin,” sanoo Satu Heikkilä, Starsquadin digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin vetäjä.

Dinglen lisäksi Starsquadin kumppaneina toimivat Lippu.fi, Motley Agency, Blox ja Uplause. Starsquadin digipalvelukonsepti sekä partneriverkosto lanseerataan torstaina 18.2. Jokereiden ja Starsquadin yhteistilaisuudessa Hartwall Arenalla.

Lisätiedot:

Heikki Pohjonen
, Account Director, Dingle, +358 50 563 5537
Taru Laurila
, Sales and Marketing Manager, Dingle, +358 44 735 6970

Dingle on Pohjoismaiden suurin sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys, joka tarjoaa yritysjohdon, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun konsultointipalveluja mahdollistaakseen digitaalisuuden hyödyt yritysten liiketoiminnassa. Dinglen ydinosaamisaluetta ovat sosiaalisen median käytön strateginen suunnittelu, prosessikonsultointi, konseptisuunnittelu sekä sisällön ja tekniikan tuotanto. Dingle perustettiin vuonna 2009. Toimintansa aikana yritys on ollut suunnittelemassa ja toteuttamassa yli sadan suomalaisbrändin digitaalista liiketoimintaa. Dinglen Helsingin ja Tukholman toimistoilla työskentelee yhteensä yli 50 sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijaa. www.dingle.fi

Starsquad tarjoaa moderneimmat tavat yleisön mielenkiinnon vangitsemiseen ja viihdyttämiseen niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin luomalla maailmanluokan asiakaskokemuksia pitkäaikaisella kokemuksella. Starsquad on mukana järjestämässä suurtapahtumia ja täyden palvelun elämyspaketteja muun muassa eri lajien SM-viikoilla, jääkiekossa, jalkapallossa, salibandyssa, nyrkkeilyssä, golfissa, pohjoismaisissa hiihtolajeissa, alamäkiluistelussa sekä esteratsastuksessa.