Dingle laajentaa tarjontaansa työnantajabrändäykseen

Markkinointiviestinnän asiantuntijayritys Dingle ryhtyy tarjoamaan työnantajabrändäyksen palveluita. Dinglen uuden palvelun avulla yritys voi löytää entistä tehokkaammin oikeat työntekijät sekä kehittää brändiään, liiketoimintaansa ja kasvuaan.

”Yritykset kilpailevat nyt parhaista osaajista, ja ammattimaisesti toteutetulle työnantajabrändäykselle on kova kysyntä. Etenkin IT-alalla ja digitaalisissa asiantuntijatehtävissä vallitsee työnhakijan markkinat”, kertoo Dinglen Account Manager Anna Kilponen.

Dinglen osaaminen kohderyhmien tavoittamisessa tuo yrityksille lisäarvoa työnantajamielikuvan rakentamiseen ja viestintään. Uusi palvelu auttaa yrityksiä löytämään oikean työnantajabrändistrategian ja tukee sen toteuttamisessa. Lisäksi Dingle tarjoaa työnantajabrändiä vahvistavaa sisällöntuotantoa sekä rekrytointikampanjoiden suunnittelua ja toteutusta.

”Ihmiset eivät tee enää töitä vain palkan takia. Työ valitaan myös työn merkityksellisyyden ja puitteiden perusteella. Moni haluaa, että työpaikan arvot vastaavat omia henkilökohtaisia arvoja. On helppoa löytää oikeat ihmiset oikeille paikoilleen, kun työnantaja on osannut antaa mahdollisimman aitoa vastaavan mielikuvan itsestään”, sanoo Dinglen Business Development Manager Petra Tiirikainen.

Työnantajabrändäys on yritykselle keino myös sitouttaa työntekijät yritykseen ja saada työntekijät jakamaan yrityksen viestejä. Sen avulla voidaan myös pienentää rekrytoinnin kuluja.

”Työnantajabrändin vaikutukset ulottuvat läpi organisaation ja ovat tärkeä strateginen osa yrityksen toimintaa”, Tiirikainen sanoo.

Lisätietoa:

Anna Kilponen, Account Manager, 040 038 3988, anna.kilponen@dingle.fi

Petra Tiirikainen, Business Development Manager, 044 710 9440, petra.tiirikainen@dingle.fi

Dingle on markkinointiviestinnän asiantuntijayritys ja osa Aller-konsernia. Dinglen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun konsultointipalvelut parantavat yritysten mahdollisuuksia hyödyntää digitalisaatiota liiketoiminnassaan. Dinglen ydinosaamisaluetta ovat sisältömarkkinointi, tulospohjainen digitaalinen markkinointiviestintä ja asiakasymmärrys. Dingle perustettiin vuonna 2009. Toimintansa aikana yritys on ollut suunnittelemassa ja toteuttamassa yli sadan suomalaisbrändin markkinointia. Vuonna 2015 Dinglen liikevaihto kasvoi 38 prosenttia yli 4,2 miljoonaan euroon. Dinglen Helsingin ja Tukholman toimistoilla työskentelee yhteensä lähes 70 sosiaalisen median asiantuntijaa. www.dingle.fi