Dingle vahvistaa media-, analytiikka- ja suunnitteluosaamistaan

Markkinoinnin asiantuntijayritys Dinglen medialiiketoiminnan kehittämisestä vastaa jatkossa Olli Pohjanlehto, 31. Sasu Haanpää, 38, siirtyy Aller Medialta vastaamaan Dinglen visuaalisista toteutuksista.

Pohjanlehto siirtyy Dinglen Head of Media & Analytics -tehtävään mediatoimisto Dagmarista, jossa hän työskenteli digitaalisen markkinoinnin ja median parissa. Pohjanlehdolla on useiden vuosien kokemus digitaalisen markkinoinnin strategisesta suunnittelusta, asiakasymmärryksestä sekä datan tulkinnasta, hyödyntämisestä ja analytiikasta.

”Mainonnasta tehdään relevanttia puhuttelemalla eri kohderyhmiä räätälöidyillä viesteillä niissä kanavissa, joista kuluttajat parhaiten tavoitetaan. Asiakkaiden ostetun median tuloksellisuus saadaan nousuun entistä dynaamisemmalla, dataan pohjautuvalla mediaostamisella”, Pohjanlehto sanoo.

Dinglen visuaalisista ja liikkuvan kuvan toteutuksista vastaavaa tiimiä vetää jatkossa Sasu Haanpää. Head of Design & Motion -tehtävään Aller Medialta siirtyvällä Haanpäällä on vankka kokemus monikanavaisista sisältökonsepteista sekä visuaalisesta suunnittelusta ja tuotannosta.

Haanpää on suunnitellut lukuisia visuaalisia identiteettejä useille yrityksille, tuotteille, tapahtumille ja julkaisuille. Hänet tunnetaan myös ansioistaan brändien visuaalisten identiteettien suunnittelussa ja jalkauttamisessa.

“Visuaalisten sisältöjen merkitys kasvaa jatkuvasti. Sisältöjen hajautuessa suureen määrään kanavia on tärkeää, että yritysten tuottamat sisällöt muodostavat yhtenäisen ja tunnistettavan visuaalisen kokonaisuuden, joka rakentaa brändiä haluttuun suuntaan”, Haanpää toteaa.

”Sasun ja Ollin myötä saamme lisää vahvuutta markkinoinnin kokonaisvaltaiseen toteuttamiseen, joka ei pääty siihen, että loistokkaat sisällöt ovat valmiina. Nyt voimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin yhdestä osoitteesta kaikissa markkinoinnin vaiheissa – strategisesta suunnittelusta sisältöjen tulokselliseen jalkauttamiseen ja vielä lopputulosten analysointiin”, kommentoi Dinglen suunnittelujohtaja Jussi Ylävaara.

Jussi Ylävaara, Director, Strategic planning, Dingle, jussi.ylavaara@dingle.fi, 358 440 750 7186

Dingle on markkinointiviestinnän asiantuntijayritys ja osa Aller-konsernia. Dinglen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun konsultointipalvelut parantavat yritysten mahdollisuuksia hyödyntää digitalisaatiota liiketoiminnassaan. Dinglen ydinosaamisaluetta ovat sisältömarkkinointi, tulospohjainen digitaalinen markkinointiviestintä ja asiakasymmärrys. Dingle perustettiin vuonna 2009. Toimintansa aikana yritys on ollut suunnittelemassa ja toteuttamassa yli sadan suomalaisbrändin markkinointia. Vuonna 2015 Dinglen liikevaihto kasvoi 38 prosenttia yli 4,2 miljoonaan euroon. Dinglen Helsingin ja Tukholman toimistoilla työskentelee yhteensä lähes 70 sosiaalisen median asiantuntijaa. www.dingle.fi