Dinglen eturiviin markkinoinnin automaation huippuosaaja

Tomi Yrjölä on nimitetty markkinoinnin automaatiosta ja asiakaskokemuksesta vastaavaksi johtajaksi Dinglelle.

Yrjölän uuteen toimenkuvaan kuuluu asiakkaiden digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen sekä automaatioteknologioiden käyttöönotto ja hyödyntäminen.

Nimityksen myötä markkinoinnin asiantuntijayritys Dingle tarjoaa yrityksille entistä vahvempaa markkinoinnin automaation huippuosaamista, jota tukee Dinglen emoyhtiön Aller Median online ja offline -dataa yhdistävä Rikastamon ainutlaatuinen datakyvykkyys.

”Datalähtöinen markkinointi ja alati digitalisoituva asiakaskokemus ovat monen yrityksen ja yhteisön kannalta tulevaisuuden kriittisiä osaamisalueita. Sisältömarkkinoinnin kasvava rooli, teknologian kehitys sekä uudistuvat markkinoinnin ja myynnin prosessit muuttavat kykyämme luoda lisäarvoa ja kohdata asiakkaita relevantilla tavalla oikeassa ajassa ja paikassa. Kaikki tämä merkitsee uusia mahdollisuuksia parempaan liiketoimintaan", täsmentää Yrjölä.

Yrjölä on kokenut inbound- ja sisältömarkkinoinnin sekä markkinoinnin automaation osaaja, joka on uransa aikana opastanut lukuisia kotimaisia ja kansainvälisiä menestyviä yrityksiä markkinoinnin automaatio-alustojen hankinnassa, koulutuksessa ja päivittäiskäytössä. Hän on erikoistunut etenkin HubSpot-markkinointialustaan.

”Yhteistyömme HubSpotin kanssa mahdollistaa yhä paremman otteen koko digitaalisen markkinoinnin putkesta aina strategiasta teknologiaan. Dinglen kyky palvella asiakkaitaan kokonaisvaltaisesti sisältömarkkinoinnin saralla vahvistuu entisestään”, Yrjölä jatkaa.

Aiemmin Yrjölä on työskennellyt perustamassaan Aaltonen & Yrjölä Sales Communications Oy:ssa ja Vipu Internationalissa, jossa hän on muun muassa kehittänyt yrityksen kykyä vastata isojen enterprise-asiakkuuksien haasteisiin. Yrjölä esiintyi myös Pohjoismaiden edustajana täydelle salille Inbound 2015 -tapahtumassa Bostonissa viime vuoden lokakuussa.

”Markkinoinnin automaation hyödyntäminen on räjähdysmäisessä kasvussa. Sisältö- ja digitaalisen markkinoinnin osaaminen yhdistettynä vahvaan teknologian tuntemukseen vahvistaa kykyämme palvella asiakkaita kokonaisvaltaisesti. Upeaa saada Tomi mukaan liiketoimintaamme”, toivottaa operatiivinen johtaja Pasi Piipponen.

Lisätiedot:

Pasi Piipponen, COO, Dingle, +358 40 503 5275pasi.piipponen@dingle.fi

Tomi Yrjölä, Director, Customer Experience & Automation, Dingle, +358 40 587 4992, tomi.yrjola@dingle.fi

Dingle on markkinointiviestinnän asiantuntijayritys ja osa Aller-konsernia. Dinglen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun konsultointipalvelut parantavat yritysten mahdollisuuksia hyödyntää digitalisaatiota liiketoiminnassaan. Dinglen ydinosaamisaluetta ovat sisältömarkkinointi, tulospohjainen digitaalinen markkinointiviestintä ja asiakasymmärrys. Dingle perustettiin vuonna 2009. Toimintansa aikana yritys on ollut suunnittelemassa ja toteuttamassa yli sadan suomalaisbrändin markkinointia. Vuonna 2015 Dinglen liikevaihto kasvoi 38 prosenttia yli 4,2 miljoonaan euroon. Dinglen Helsingin ja Tukholman toimistoilla työskentelee yhteensä lähes 70 sosiaalisen median asiantuntijaa. www.dingle.fi