• Aller/

Elle-lehden pop up -kahvila Elle Café ja Tyyliviikko valtaavat Helsingin keskustan 21.-26.5.2012

Ainutlaatuinen pop up -kahvila Elle Café aukeaa Helsingin keskustaan, Kauppakeskus Kluuvin tilojen 3. kerrokseen 21.5.2012. Elle tarjoaa kahvilassaan muodin ystäville viikon ajan kiinnostavaa ohjelmaa. Elle Tyyliviikko kokoaa kiinnostavat muotitapahtumat saman viikon ajalle: Elle Cafén ja Elle Loves -ostostapahtuman.

Elle Café tarjoilee Ellen lukijoille ja muille muodin ystäville tyylikkäästi uudistetussa Kauppakeskus Kluuvissa kiinnostavaa muotiaiheista ohjelmaa Elle.fi-sivuston uuden bloggaajan Klara Kivilahden korkkarikoulusta Ellessä kolumnia pitävän Saimi Hoyerin poseerauskouluun. Kahvilassa voi myös nauttia maksutta virvokkeita sekä tutustua muun muassa kevään ihaniin kauneus- ja muotiuutuuksiin.

Elle Café on osa Elle Tyyliviikko -tapahtumaa, joka levittäytyy koko Helsingin keskustaan. Elle Tyyliviikon aikana 21.-26.5.2012 muodista kiinnostuneita hemmotellaan upeilla tuote-eduilla Helsingin keskustan liikkeissä ja verkkokaupoissa Elle Loves -ostostapahtumassa. Tapahtumaan osallistuvat liikkeet tunnistaa näyteikkunan Elle Loves -logosta. Elle Loves -ostostapahtumaan osallistuu yli 60 liikettä.

”Ellen 4-vuotissyntymäpäivän kunniaksi haluamme tuoda Ellen maailman kaupungin ytimeen ja tarjota lukijoillemme uusia elämyksiä”, Elle-lehden päätoimittaja Mirva Saukkola sanoo.

Elle Café on kaikille avoin kohtaamispaikka ainutlaatuisessa ympäristössä.

Ellen pop up -kahvila Kluuvin kauppakeskuksen 3. kerroksessa 21.–26.5.
Avoinna ma-pe klo 10-19, la klo 10-17. Vapaa pääsy.
Kluuvin kauppakeskus, Aleksanterinkatu 9, Helsinki

Lisätietoja:
Ellen päätoimittaja Mirva Saukkola, Aller Media Oy, p. 040 357 5575.

Liite: Elle Cafén ohjelma
www.elle.fi/tyyliviikko
www.facebook.com/ElleTyyliviikko

Aller Media Oy on innovatiivinen ja moderni mediatalo, joka on tunnettu menestyneistä tuotteistaan. Aller Median visiona on olla Suomen sosiaalisin mediayhteisö, jossa uskotaan vapaaseen sanaan ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihteen ja life stylen lisäksi digitaaliset mediakonseptit. Vision ja uudistuskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema ja tunnetut tuotemerkit: 7 päivää, ELLE, Koti ja keittiö, Miss Mix, Fit, Katso, TOPModel, www.telvis.fi, Suomi24 ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa, Virossa ja Venäjällä 290 henkilöä.