Huippusuositut Suomi24-sinkkuristeilyt jatkuvat keväällä

Suomi24 ja Tallink Silja toimivat koko syksyn ajan rakkauden suurlähettiläinä Suomi24-sinkkuristeilyillä. Nyt huippusuosituille risteilyille on luvassa jatkoa koko kevään ajan 5.1.2012 lähtien.

Syyskuussa alkaneet Suomi24-sinkkuristeilyt ovat lunastaneet paikkansa suomalaisten sinkkujen keskuudessa. Risteilyt ovat osoittautuneet suositummiksi kuin alun perin kuviteltiin: syksyn aikana Itämerellä on seilannut tuhansia sinkkuja yhteensä seitsemällä risteilyllä.

Tallink Siljan Baltic Princess ja Silja Europa -laivojen Suomi24-sinkkuristeilyillä järjestetään myös kevään aikana muun muassa Speed Datejä sekä Sinkku- ja Duettokaraokeja. Risteilyisäntänä loistaa edelleen muun muassa Scandinavian Hunks -ryhmästä tuttu Esko Eerikäinen.

”Suomi24:n yhteisö on ottanut risteilyt innokkaasti vastaan! Keskustelupalstoilla käy kuuma kuhina tuoreiden parien keskustellessa risteilyn tunnelmista, ja sinkut hakevat toisia sinkkuja mukaan tuleville risteilyille”, Suomi24:n johtaja Jarno Alastalo sanoo.

”Olemme iloksemme saaneet huomata, että Sinkkuristeilyt ovat toimineet hyvin sinkkujen tapaamispaikkana. Risteilyillä järjestettyjen ohjelmien kautta sinkut ovat päässeet tapaamaan luontevasti toisiaan”, sanoo Tallink Siljan viihdepäällikkö Kati Heiniö.

Suomi24-sinkkuristeilyt ovat osa Suomi24:n Treffit-palstan tarjontaa, jossa aidot ihmiset etsivät elämänkumppaneita tositarkoituksella luotettavassa ympäristössä. Risteilyjä järjestetään kevään aikana yhdeksän, lähtöpäivät löytyvät täältä: www.suomi24.fi/sinkkuristeily

Lisätietoja:
Jarno Alastalo, johtaja, Suomi24, Aller Media Oy, puh. 09 8621 7000.
Kati Heiniö, viihdepäällikkö, Tallink Silja Oy, puh. 040 7490033.
www.suomi24.fi/sinkkuristeily

Suomi24 on Aller Media Oy:n omistama, Suomen suurin verkkoyhteisö, jossa TNS Metrixin mukaan vierailee viikoittain yli 1,3 miljoonaa käyttäjää. Verkkoyhteisön 2700 keskustelupalstalle on kirjoitettu jo yli 52 miljoonaa viestiä. Suomi24:n muita palveluita ovat Suomen suosituin treffipalvelu, markkinapaikka Tori sekä neljännesmiljoonan suomalaisen käyttämä sähköpostipalvelu.

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Tallink Silja Oy liikennöi Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Rostockiin sekä Silja Line -brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Suomessa viidellä paikkakunnalla, Espoossa, Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Mikkelissä ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.

www.tallinksilja.fi

www.tallink.com