Katariina Kivimäki luotsaamaan Fit-lehteä

Valtiotieteen maisteri Katariina Kivimäki, 38, on nimitetty liikuntaan ja hyvinvointiin keskittyvän Fit-lehden päätoimittajaksi 10. marraskuuta 2014 alkaen. Kivimäki siirtyy uuteen tehtäväänsä Cosmopolitan-lehdestä, jossa hän on työskennellyt toimituspäällikkönä. Aiemmin hän on toiminut mm. Kauneus ja Terveys -lehden toimitussihteerinä.

- Olen valtavan innoissani, että pääsen luotsaamaan menestyksekästä Fit-lehteä. Hyvinvointi kuuluu kaikille. Journalistisesti laadukas sisältö tuodaan jatkossa entistä monikanavaisemmin lukijoiden arkeen. Sosiaalisuus ja vuorovaikutus ovat keskeisiä tekijöitä hyvinvoinnin ja kuntoilun kannalta, kertoo Kivimäki.

Fit-lehti on kiistatta suomalaisen aikakausmedian tämän hetken hienoin menestyjä. Lehti on vahvistanut jalansijaansa naisille suunnattujen erikoislehtien markkinoilla. Levikki kasvoi edellisenä vuonna peräti 24,4 % ja lukijamäärä 29,6 %. Kansallisen Mediatutkimuksen mukaan Fit on ollut ainoa kategoriansa lehti, joka on onnistunut kasvattamaan lukijamääräänsä merkittävästi kahden viime vertailukauden aikana. Fitin lukijamäärä on nyt 96 000, joka 25 000 enemmän kuin vertailukaudella syksy 2012-kevät 2013.

Lisätietoja: Eveliina Nera, tiedottaja, Aller Media Oy 044 020 3622

Aller Media Oy on innovatiivinen ja moderni mediatalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sosiaalinen liiketoiminta ja sen kehittäminen. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Aller tuottaa Suomen himotuimmat aikakausbrändit.  Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Seiska, Katso, Oma Aika, ELLE, Olivia, Costume,  Koti ja keittiö, Divaani, Fit, TOPModel, Suomi24 ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 280 henkilöä. www.aller.fi