Koti ja keittiö -lehden upea Ideapiste on avattu verkossa

Visuaalisesti näyttävä Ideapiste on avattu sisustajien ja kodin kunnostajien hyödyksi.

Koti ja keittiö -lehden Ideapiste esittelee ideoita, vinkkejä sekä inspiraatioita kodin sisustajan ja kunnostajan avuksi. Palvelun visuaalisesti selkeät, plussanmuotoiset ideapisteet esittelevät huone huoneelta erilaisia hyödyllisiä ohjeita, tarjouksia sekä vinkkejä, joiden avulla kodin remontoiminen ja sisustaminen sujuvat entistä helpommin. Ideapiste tuo myös yhdellä klikkauksella vinkkejä muun muassa terassin- ja ruukkupuutarhanhoitoon.

Ideapiste ei esittele ainoastaan sisustamisen uusimpia tuulia, vaan se tarjoaa myös kodinhoitoon liittyvää hyötytietoa. Esimerkiksi makuuhuoneessa esitellään vuodevaatteiden hoitoniksejä ja keittiössä ohjeistetaan juhlien järjestäjiä noutopöydän kokoamisessa.

”Suomalainen sisustaja kaipaa selkeitä ohjeita ja vahvaa visuaalisuutta inspiroimaan oman kodin laittamista. Ideapisteen tarkoitus on luoda paras mahdollinen kohtaamispiste kaupallisille toimijoille, tiedonetsijöille sekä fiilistelijöille. Verkon käyttäjä on kuluttaja, osallistuja ja tuottaja. Siksi tarjottavien verkkopalveluiden tulee olla muutakin kuin passiivinen banner sivunurkassa,” Allerin myynti- ja markkinointijohtaja Sanna Myller sanoo.

”Ensimmäinen versio palvelusta on ulkona ja odotamme innolla palautetta sekä seuraavia toteutuksia aiheesta. Tämä on nykystrategiamme mukainen konsepti, joka on herättänyt myös kiinnostusta muissa Aller-maissa”, Myller jatkaa.

Ideapiste löytyy osoitteesta: http://www.ideapiste.fi.

Lisätietoja: Sanna Myller, myynti- ja markkinointijohtaja, Aller Media Oy, puh. 0400 34 3004.

Aller Media Oy on osa Pohjoismaiden suurinta aikakauslehtikustantajaa Aller-konsernia. Kustannusnimikkeitä on lähes 100 kappaletta ja lehtien yhteenlaskettu levikki Pohjoismaissa on yli viisi miljoonaa. Allerin tunnetuimmat brändit Suomessa ovat 7 päivää, ELLE, Koti ja keittiö, Miss Mix, Fit, Katso, www.telvis.fi, Suomi24 ja All Over Press. Aller Media Oy työllistää Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä 290 henkilöä.