Maailmankuulu someguru Suomeen

Australialainen sosiaalisen median guru Jeff Bullas saapuu Suomeen marraskuussa. Tunnettu talousalan julkaisu Forbes on listannut Bullasin maailman 8:nneksi vaikutusvaltaisimmaksi sosiaalisen markkinoinnin ekspertiksi. Harvinaislaatuisen vierailun syynä on Helsingissä järjestettävä SomeAwards-gaala, johon Bullas osallistuu kutsuvieraana ja luennoitsijana.

Bullas on tunnettu räväkästä esiintymistyylistään, sosiaalisen median tuntemuksestaan sekä sosiaalisen markkinoinnin ja digitaalisen myynnin kirkkaista visioistaan. Hän on julkaissut näkemyksiään mm. New York Timesissa ja hänen omaa nimeään kantavalla sosiaalisen markkinoinnin blogilla (jeffbullas.com) on yli neljä miljoonaa lukijaa vuodessa.

Vuoden 2014 Some Awards –tapahtuma sisältää kolme yrityksille tarkoitettua workshopia, joiden aiheina ovat sosiaalinen myynti, yritys sosiaalisessa mediassa sekä sosiaalisen median mittaaminen. Seminaarit kruunaa SomeAwards –gaala, jossa palkitaan vuonna 2014 merkittäviksi kasvaneet ilmiöt ja aktiivisimmat somettajat. Gaalaan osallistuu on koko Suomen kovin somekärki sosiaalisen median vaikuttajista yritysten edustajiin ja julkisuuden henkilöihin.

Lisätietoja: Eveliina Nera, tiedottaja, Aller Media Oy 044 020 3622

Aller Media Oy on innovatiivinen ja moderni mediatalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sosiaalinen liiketoiminta ja sen kehittäminen. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Aller tuottaa Suomen himotuimmat aikakausbrändit.  Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Seiska, Katso, Oma Aika, ELLE, Olivia, Costume,  Koti ja keittiö, Divaani, Fit, TOPModel, Suomi24 ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 280 henkilöä. www.aller.fi