Mikko Niimes Seiskan uudeksi toimituspäälliköksi

Seiskan toimituspäällikkönä Mikko Niimeksen (40) tehtäviin kuuluvat muun muassa uutistoiminnan johtaminen ja monikanavaisen sisällöntuotannon suunnittelu.

Printissä ja digissä erinomaisesti menestyvä viihdelehti Seiska saa toimituspäällikökseen monipuolisen media-alan osaajan ja kehittäjän. Niimes on työskennellyt 10 vuotta MTV:llä vastaavan tuottajan roolissa, muun muassa uutistuotannossa. Allerille hän tulee Aamulehden uutispäällikön tehtävästä, jossa hän johti lähes sadan henkilön toimitusta. Niimes on aiemmin työskennellyt myös Allerilla Katso-lehden toimittajana.

“Olen erittäin iloinen saadessani Mikko Niimeksen osaksi toimitustamme. Niimeksen vahva tausta uutistyössä ja sen johtamisessa tuo hyvän ja energisen lisän osaavaan tiimiimme. Hänen johdollaan Seiskan työtapoja ja -kulttuuria viedään entistäkin sujuvampaan ja tehokkaampaan suuntaan. Seiska.fi-sivustomme kasvaa huimaa vauhtia, ja Niimes saa tärkeän roolin myös digitaalisessa kehityksessämme”, kommentoi Seiskan vastaava päätoimittaja Sami Hernesaho.

“Odotan innolla, että saan tehdä Suomen ylivoimaisinta viihdelehteä Suomen osaavimman viihdetoimituksen kanssa. Haluan olla myös kehittämässä lehteä ja digi-Seiskaa”, Niimes sanoo.

Niimes aloittaa Seiskassa 12.3.

Seiska.fi

Lisätietoa:

Sami Hernesaho, Vastaava päätoimittaja, Seiska

+358 40 541 4991, sami.hernesaho@aller.com

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media- ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi ja dataliiketoiminta. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Allerilla on vahva markkina-asema. Sen tunnetuimmat brändit ovat Suomi24, Seiska, Katso ja kuvatoimisto All Over Press. Allerin kasvaviin markkinointipalveluihin kuuluu journalistinen sisältömarkkinointiyksikkö Aller Ideas, markkinointitoimisto Dingle Oy ja datasta johdettua asiakasymmärrystä tuottava Data Refinery Oy. Aller Median Suomen konserni työllistää noin 200 henkilöä.