Olivia terävöittää linjaansa

Naistenlehti Olivia terävöittää sisältöään ja ulkoasuaan. Jatkossa lehti nostaa esiin entistä vahvemmin naisia kiinnostavia puheenaiheita. Uudistus pohjautuu kohderyhmätutkimuksiin. Lukijoita puhuttelevan sisällön ja visuaalisuuden lisäksi tarkoitus on nostaa esille lehden lifestylepuolta. Muoti ja kauneus pysyvät Oliviassa jatkossakin vahvassa asemassa, ja niiden tekemiseen suhtaudutaan samalla kunnianhimolla kuin muuhun journalismiin.

- Olivian vahvuus on löytää lukijaa haastavia näkökulmia ja puhua vaikeistakin asioista suoraan ja lässyttämättä. Rohkea asenne erottaa meidät kilpailijoista. Meillä on paljon omistautuneita faneja, mutta niille, jotka eivät brändiä tunne, lehti on voinut tuntua kannen perusteella pelkältä muotilehdeltä, Olivian vt. päätoimittaja Tia Nikkinen kertoo.

Olivian kohderyhmää ovat itsenäiset ja ajattelevat naiset, jotka haluavat pysyä ajan tasalla niin uusista ilmiöistä, viimeisimmistä trendeistä, erilaisista elämäntavoista kuin yhteiskunnallisista asioistakin. Oliviaa on aina tehty sekä että -naisille, jotka haluavat olla sekä fiksuja että näyttää hyvältä.

- Naistenlehtiä luetaan, kun halutaan rentoutua, inspiroitua ja saada uutta ajateltavaa. Sen lukeminen ei saa tuntua toiselta työpäivältä vaan laskeutumiselta laguuniin, Tia Nikkinen sanoo.

Olivian ensimmäinen uudistunut numero ilmestyy tilaajille keskiviikkona 11.3., ja on kaupoissa torstaina 12.3.

vt. päätoimittaja Tia Nikkinen /Olivia

tia.nikkinen@aller.fi

050 523 1556

Aller Media Oy on innovatiivinen ja moderni mediatalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sosiaalinen liiketoiminta ja sen kehittäminen. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Aller tuottaa Suomen himotuimmat aikakausbrändit. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Seiska, Katso, Oma Aika, ELLE, Olivia, Costume.fi, Koti ja keittiö, Divaani, Fit, Suomi24, Dingle ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 300 henkilöä. www.aller.fi