Seiska leviää maailmalle!

Seiska julkaisi englanninkielisen tabletti-erikoisnumeron Kimi Räikkösen erosta.

Seiska Kimi Special Tablet Edition ilmestyi tänään ympäri maailman. Uudessa Seiskassa on Kimi Räikkösen ja Jenni Dahlmanin erosta kymmenen sivua. Englanninkielinen tabletti-Seiska on suunnattu Suomen ulkopuolelle. Sovellus toimii Android-tableteissa ja erikoisnumeron voi ladata osoitteessa www.seiska.fi/kimispecial.

Kansainvälisen tason julkkiksen uskotaan herättävän mielenkiintoa formuloista kiinnostuneissa Keski-Euroopan maissa. Seiska Kimi Special Tablet –julkaisuun on koottu kaikkiaan 45 sivua Kimi Räikkösen ja Jenni Dahlman-Räikkösen rakkaustarinan historiaa Seiskan arkistoista, aina ensikohtaamisesta ja häistä alkaen. Tarina on suomalaisille tuttu, mutta Kimi Räikkösen tarinan puhuttelevan eurooppalaisiakin.

”Uskomme Kimin kiinnostavan myös Suomen rajojen ulkopuolella. Euroopan formulakansalle Kimi Räikkösen elämä ei ole yhtä tuttu kuin suomalaisille. Nykyiset kanavat mahdollistavat nopean toiminnan, joten kansainvälisen tason julkkisuutisen kohdalla päätimme reagoida seiskamaisen nopeasti”, kertoo Seiskan päätoimittaja Marko Petäjäjärvi.

Tabletti leviää hakukonemarkkinoinnilla maissa, joissa formuloita seurataan. Allerin sisaryritykset Pohjoismaissa ovat apuna Pohjoismaiden markkinoinnissa.

Lisätietoa: päätoimittaja Marko Petäjäjärvi, Aller Media Oy, puh. 09 8621 7000

Aller Media

Aller Media Oy on innovatiivinen ja moderni mediatalo, joka on tunnettu menestyneistä tuotteistaan. Aller Median visio on olla Suomen sosiaalisin mediayhteisö, jossa uskotaan vapaaseen sanaan ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle ja digitaaliset mediakonseptit. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat 7 päivää, ELLE, Koti ja keittiö, Miss Mix, Fit, Katso, TOPModel, www.telvis.fi, Suomi24 ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä noin 280 henkilöä.