Seiska on nyt tabletissa!

20 vuotta täyttävä 7 päivää lanseeraa lehden tablettiversion synttäripäivänsä kunniaksi 26.4.2012.

Suomen suosituin viikkolehti Seiska tuo Suomen markkinoille uudenlaisen tablettiversion huippusisällöllä: SuperSeiska tarjoaa lukijoilleen printtilehden sisällön lisäksi tuhdisti upouutta lisämateriaalia, kuten videoita julkkisuutisista ja koskettavista tarinoista, jatkuvasti päivittyviä seiska.fi:n viihdeuutisia sekä animaatioita ja panoraamakuvia. Päivän kuumimmat juorut löytyvät jatkossa siis SuperSeiskasta.

”SuperSeiska tarjoaa vauhdikkaine rikasteineen ennennäkemättömän lukukokemuksen. Printti-Seiskasta tuttu sisältö saa nyt aivan uuden, digitaalisen elämän. Seiskan lukeminen tabletilla on kätevää, yllättävää, oivaltavaa ja hauskaa! Seiska satsaa juhlavuotenaan sähköisiin palveluihin ja Seiskan tabletti on siitä hyvä esimerkki”, Seiskan päätoimittaja Marko Petäjäjärvi sanoo.

20-vuotista taivaltaan 26.4.2012 Helsingin Narinkkatorilla ja Kaapelitehtaalla juhliva Seiska on tänä päivänä Suomen suurin viikkolehti. Printti- ja tablettilehtien lisäksi nettilehti seiska.fi koukuttaa satojatuhansia suomalaisia viikoittain julkkisvideoilla, hauskoilla kilpailuilla ja mahdollisuudella kommentoida sisältöä. Myös legendaariset Seiskan juhlat ovat tarjonneet vuosien varrella unohtumattomia elämyksiä, uskomattomia yllätyksiä ja lukemattoman määrän eturivin artisteja.

Lisätietoja:
Marko Petäjäjärvi, päätoimittaja, 7 päivää, Aller Media Oy, puh. +358 9 8621 7302.

Aller Media Oy on innovatiivinen ja moderni mediatalo, joka on tunnettu menestyneistä tuotteistaan. Aller Median visiona on olla Suomen sosiaalisin mediayhteisö, jossa uskotaan vapaaseen sanaan ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihteen ja life stylen lisäksi digitaaliset mediakonseptit. Vision ja uudistuskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema ja tunnetut tuotemerkit: 7 päivää, ELLE, Koti ja keittiö, Miss Mix, Fit, Katso, Top Model, www.telvis.fi, Suomi24 ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa, Virossa ja Venäjällä 290 henkilöä.