Seiskan tv-uutiset kesällä kello seitsemän

SeiskaLive –palvelun viihdeuutiset saavat jatkossa entistä enemmän katsojia. Maanantaista 3. kesäkuuta alkaen nähdään Suomen viihdyttävimmät uutiset FOX-kanavalla. Uutiset esitetään joka arkipäivä osana FOXin jokapäiväistä kesäpakettia.

Seiska tuottaa kesän ajan viihdeuutisia television katsojille, kun uutislähetys SeiskaLive News pamahtaa kerran päivässä FOX-kanavalle nimellä Seiska News.

Uutispäivä huipentuu joka arki-ilta kello seitsemän, jolloin kanavalla nähdään päivän puhutuimmat uutiset ja kuullaan kesän mehevimmät julkkisjuorut tavalla, jonka vain Seiska osaa!

Suomen viihdyttävin uutislähetys esitetään osana FOXin kesän viihdepakettia ratkihauskojen Family guy ja Ensisilmäyksellä -sarjojen yhteydessä. Seiska Newsin ankkureina vuorottelevat Live Newsin toimittajat, pääankkurina Seiskan Transmedia Manager Heli Karonen.

Tv on luonteva suunta laajentaa netissä hiljattain alkaneita viihdeuutisia ja hyödyntää Seiskan toimituksen viihdeasiantuntemusta.

”Seiska on ensimmäinen eurooppalainen aikakausbrändi, joka yhdisti viihdeuutiset, somen ja tv:n. On hauska päästä näyttämään kärki konseptistamme valtakunnallisella tv-kanavalla," sanoo Allerin toimitusjohtaja Pauli Aalto-Setälä.

”Viihdeuutisoinnin vieminen televisioon vahvistaa Seiskan monimediallista brändiä entisestään. Seiska on ensimmäinen aikakauslehti Suomessa, jota aktiivisesti kehitetään vastaamaan median kulutuksessa tapahtunutta muutosta”, sanoo Allerin markkinointijohtaja Manne Salomaa. ”Meille FOX on luonteva kumppani. Myös heillä on poikkeuksellista osaamista, loistavia konsepteja, positiivista energiaa ja kyky toteuttaa asioita.”

[Liitteen kuvassa Seiska Newsin ankkurit vasemmaolta oikealle: Milla Leinonen, Katja Lintunen, Heli Karonen, Mariama Bah ja Antero Alhonen.]

SeiskaLive News verkossa: seiska.fi

Lisätietoja:

Markkinointijohtaja Manne Salomaa, Aller Media Oy, manne.salomaa@aller.fi, p. 09-8621 7000

Aller Media Oy on innovatiivinen ja moderni mediatalo, joka on tunnettu menestyneistä tuotteistaan. Aller Median visio on olla Suomen sosiaalisin mediayhteisö, jossa uskotaan vapaaseen sanaan ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle ja digitaaliset mediakonseptit. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Seiska, Oma Aika, ELLE, Koti ja keittiö, Miss Mix, Fit, Katso,TOPModel, www.telvis.fi, Suomi24 ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa, Virossa ja Venäjällä noin 280 henkilöä.