Seiskan vastaava päätoimittaja vaihtuu

Seiskan vastaava päätoimittaja Joni Soila eroaa tehtävästään.

Soila lopettaa työt heti, ja vt. vastaavan päätoimittajan tehtävät ottaa vastaan Seiskan toimituspäällikkö Sami Hernesaho. Uuden vastaavan päätoimittajan julkinen haku alkaa välittömästi.

”Uskon vahvasti Seiskan digitaaliseen tulevaisuuteen. Uskon viihdesisältöjen kaupalliseen tulevaisuuteen jatkossa. Nyt keskityn hetkeksi pienen pojan isän hommaan”, Joni Soila kommentoi.

”Joni Soila on viimeisen kolmen vuoden ajan kehittänyt Suomen suurinta viihdelehteä Seiskaa monikanavaiseksi brändiksi, jonka printti voi hyvin ja digi kasvaa vauhdilla”, kiittää Allerin medialiiketoiminnan johtaja Elina Schüller. ”Uudelta päätoimittajalta odotamme vahvaa sisältöosaamista, kykyä johtaa Suomen parhaita viihdetoimittajia ja ymmärrystä digitalisoituvan liiketoiminnan kehittämisestä”, Schüller painottaa.

Sami Hernesaho on työskennellyt ennen Seiskaa muun muassa Ilta-Sanomissa ja Iltalehdessä.

Tea Teinilä, Communications Manager, Aller Media, tea.teinila@aller.com, 040 5460 522

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media- ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi ja dataliiketoiminta. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Allerilla on vahva markkina-asema. Sen tunnetuimmat brändit ovat Suomi24, Seiska, Katso, Idealista, Baana ja kuvatoimisto All Over Press. Allerin kasvaviin markkinointipalveluihin kuuluu journalistinen sisältömarkkinointiyksikkö Aller Ideas, markkinointitoimisto Dingle Oy ja datasta johdettua asiakasymmärrystä tuottava Data Refinery Oy. Aller Median Suomen konserni työllistää noin 230 henkilöä.