Suomen luetuin aikakauslehti Seiska uudistuu verkossa

Aller Median uusittu Seiska.fi tarjoaa nyt entistä ketterämmän käyttökokemuksen ja palvelee mainostajia tehokkaammin. Digiuudistus käynnistää keväällä 25 vuotta täyttävän lehden juhlavuoden.

Digi-Seiska panostaa nyt entistä sujuvampaan käyttäjäkokemukseen. Uudistuksella halutaan palvella paremmin mobiilikäyttäjäkuntaa. Lisäksi mainostajille annetaan entistä enemmän näkyvyyttä.

”Suomen suurin aikakauslehti vastaa modernin lukijan tarpeisiin. Uudistuneessa digi-Seiskassa kiinnostava sisältö löytyy entistä nopeammin ja jutusta toiseen surffailu on helppoa”, Seiskan vastaava päätoimittaja Joni Soila sanoo.

Videot ja livelähetykset ovat tuttuun tapaan merkittävä osa sivuston sisältöä.

”Lukijoiden lisäksi mainostajat hyötyvät uudistuksesta, sillä nykyaikaisempi toteutus takaa heille tehokkaat ratkaisut sekä banneri- että natiivimainonnassa”, kertoo Allerin sisältöjohtaja Elina Schüller.

Seiska on Suomen luetuin viikkolehti ja seuratuin aikakauslehti sosiaalisessa mediassa. Vuonna 1992 perustettu Seiska täyttää ensi keväänä 25 vuotta. Juhlavuosi näkyy Seiskan printti- ja digisisällöissä läpi vuoden.

”Palautamme lukijoiden mieliin muistoja Seiskan kuluneilta vuosilta sekä teemme uusia sisältöjä synttärivuoteen liittyen”, Schüller paljastaa.

Seiska tavoittaa printtinä ja verkossa keskimäärin 517 000 lukijaa.

seiska.fi

Lisätiedot: Tea Teinilä, viestinnän asiantuntija, Aller Media Oy,  044 7817170

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media-ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi ja dataliiketoiminta. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Allerin Rikastamo tarjoaa yhdistelmän rikastettuja kohderyhmiä ja ennennäkemättömän syvää ihmisymmärrystä liiketoiminnan tarpeisiin yhdistämällä kansallisesti merkittävää offline- ja online-dataa. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Suomi24, Dingle, Seiska, ELLE, Koti ja keittiö, Fit, Katso, Oma Aika, Idealista ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 250 henkilöä. www.aller.fi