Suomi24 ja CupoNation julkaisevat Suomen suurimman alennuskoodiportaalin

Suomen suurin verkkoyhteisö Suomi24 (www.suomi24.fi) ja maailman suurin globaali säästämisverkosto CupoNation (www.cuponation.fi) aloittivat yhteistyön. Uusi portaali alennuskoodit.suomi24.fi tähtää Suomen johtavaksi alennuskoodisivustoksi

Toisin kuin ryhmäostamista hyödyntävät tarjoussivustot kuten Groupon ja Living Social, joissa käyttäjät ostavat palveluita suoraan alennettuun hintaan, alennuskoodit.suomi24.fi tarjoaa laajan valikoiman yhteistyökumppaneidensa diilejä ja alennuksia käyttäjien suosikkiostokohteisiin verkossa. Yli 200 yhteistyökumppaninsa kuten Zalandon ja Brandosin avulla sivusto auttaa käyttäjiä säästämään rahaa päivittäisissä verkko-ostoksissaan ilman mitään lisämaksuja. Yhteistyön sisällä CupoNation vastaa teknologiasta, tarjonnasta ja operatiivisesta toiminnasta kun taas Suomi24 johtaa sivuston markkinointia.   Uusi sivusto tarjoaa käyttäjilleen verkon parhaat ja luotettavimmat tarjoukset ja alennuskoodit kaikkiin tärkeisiin verkkokauppoihin Suomessa.

Suomalaisten nettishoppailu on yleistynyt paljon viime vuosina lähestyen muiden Pohjoismaiden tasoa. TNS Gallup Digitalin mukaan 75 % suomalaisista netin käyttäjistä on tehnyt ostoksia verkkokaupassa ja puolet verkkokaupassa asioineista on aktiivisia verkko-ostajia. Viime vuonna suomalaisten verkko-ostosten arvo ylitti 10 miljardia euroa. Sähköisen kaupankäynnin ohella nettikupongit ovat nopeasti nousseet tärkeäksi osaksi jälleenmyyjien markkinointimixia. Suomessa alennuskupongit ovat kuitenkin suhteellisen uusi markkinoinnin väline, etenkin verrattuna Yhdysvaltoihin, jossa 48% aikuisista Internetin käyttäjistä käyttää tuoreen markkinatutkimuksen mukaan alekuponkeja.

”Verkko-ostamisen kasvaessa ja monipuolistuessa haluamme tuoda Suomi24:ään tätä tukevia palveluita, joita myös käyttäjämme ovat toivoneet”, sanoo Suomi24:n Chief Digital Officer Tapani Nenonen. ”Uudistamme sivuamme asteittain ja runsasta käyttäjäpalautetta toivotaan myös jatkossa Suomi24:n kehityksen tueksi.”

CupoNation operoi menestyksekkäästi vastaavanlaisia yhteisprojekteja myös muissa maissa, joista yksi tuoreimmista esimerkeistä on Ruotsissa joulukuussa 2013 aloitettu yhteistyö Aftonbladetin kanssa. ”Yhteistyö Suomi24:n kanssa antaa meille mahdollisuuden tavoittaa palvelullamme entistä useampia asiakkaita. Myös kanssamme yhteistyötä tekevät verkkokaupat ovat innoissaan voidessaan esitellä alennuksensa laajemmalle yleisölle, sillä he näkevät miten tämä tuottoon perustuva markkinoinnin työkalu lisää impulsiivisia ostoja ja konversioita heidän kaupoissaan”, kertoo CupoNationin johtaja Andreas Fruth.

Suomi24

Tapani Nenonen, Chief Digital Officer, 09 8621 7000,  tapani.nenonen@aller.fi

CupoNation

Elina Timonen, Business Development Finland, +49 89 416122980, elina.timonen@cuponation.com