Suomi24 järjestää treffit äänestäjille ja kunnallisvaaliehdokkaille

Suomi24 saattaa äänestäjät ja kunnallisvaaliehdokkaat yhteen keskustelupalstoillaan. Suomi24:n Kunnallisvaalit 2012 -sivusto tarjoaa ehdokkaille maksutonta näkyvyyttä omassa kohderyhmässään ja suoran keskusteluyhteyden äänestäjiin. Sivustolla voi vaikuttaa suoraan suomalaisten äänestyspäätöksiin sekä parantaa näkyvyyttään verkossa.

Suomen suurin verkkoyhteisö Suomi24 julkaisi kunnallisvaalien kynnyksellä vaalisivuston, joka kokoaa yhteen ehdokkaat, äänestäjät sekä vaalikeskustelut. Sivusto vastaa kysyntään: vaalikampanjointi ja äänestyspäätökset ovat siirtyneet turuilta ja toreilta sosiaaliseen mediaan.

Suomi24:n politiikka- ja paikkakuntakohtaiset palstat ovat erittäin vilkkaita ja tarjoavat ehdokkaalle eturivin paikan oman paikkakunnan kuumiin aiheisiin. Keskustelupalstalla ehdokkaan ei tarvitse houkutella ihmisiä luokseen, koska paikallisista asioista kiinnostuneet ihmiset ovat valmiiksi palstoilla.

Demokraattista kampanjointia verkossa

Kunnallisvaaliehdokkaat voivat luoda Suomi24:ään maksuttoman ehdokasprofiilin, jossa voivat esitellä itsensä ja poliittiset tavoitteensa, keskustella äänestäjien kanssa, ja vaikuttaa äänestyspäätöksiin. Ehdokkaalle profiili on näppärä työkalu vaaliteemoista, arvoista ja ajamistaan asioista kertomiseen. Profiili mahdollistaa suoran keskusteluyhteyden äänestäjiin.

Suomi24:ää käyttää 86 prosenttia kaikista suomalaisista netinkäyttäjistä eli yli 3 miljoonaa äänestäjää. Suomi24:stä ehdokas tavoittaa myös äänestäjät, jotka eivät käytä muita sosiaalisen median palveluita.

”Sosiaalinen media on demokraattinen tapa tehdä vaalityötä. Se asettaa kunnallisvaaliehdokkaat samalle viivalle, koska ehdokkaan viesti ja aktiivisuus on verkkokeskustelussa oleellisempaa kuin lompakon paksuus”, Suomi24:n johtaja Jarno Alastalo sanoo.

”Verkossa on kuitenkin oltava, sillä vaikka ehdokas bongattaisiin julisteesta tai vaaliteltasta, kotona hänet kuitenkin googlataan. Mitä verkosta löytyy, voi olla ratkaisevaa. Ellei ehdokas ole verkossa, hän voi luovuttaa saman tien”, väittää Alastalo.

Kunnallisvaalit 2012 -sivusto: http://www.suomi24.fi/kunnallisvaalit

Ohjeita kunnallisvaaliehdokkaalle: www.suomi24.fi/opastus/mina/kuntavaalit

Lisätietoja:

Jarno Alastalo, johtaja, Suomi24, Aller Media Oy, puh. +385 9 8621 7217

Suomi24 on Aller Media Oy:n omistama, Suomen suurin verkkoyhteisö, jossa TNS Metrixin mukaan vierailee viikoittain yli 1,3 miljoonaa käyttäjää. Verkkoyhteisön 2 700 keskustelupalstalle on kirjoitettu jo yli 60 miljoonaa viestiä. Suomi24:n muita palveluita ovat Suomen suosituin treffipalvelu, markkinapaikka Tori sekä neljännesmiljoonan suomalaisen käyttämä sähköpostipalvelu.

www.suomi24.fi