Suomi24 Kioskit avaavat ovensa

Suomen suurin verkkoyhteisö Suomi24 lanseeraa yhteistyössä Kioskedin kanssa Suomi24 Kioskit -palvelun.

Suomi24 Kioskit ovat kaikille avoin markkinapaikka, jossa mainostaja voi milloin tahansa nostaa tuotteitaan tai palveluitaan myytäviksi. Suomi24:ssä aihealueittain (esim. Autot ja Liikenne, Koti ja Rakentaminen, Perhe) julkaistavat Kioskit tavoittavat kuukaudessa lähes 3 miljoonaa suomalaista. Suomi24 Kioskit perustuvat täysin itsepalveluun, ja mainostaja voi itse määrittää, millä sivustoilla omille tuotteilleen saa parhaan näkyvyyden. Esimerkiksi Suomi24:n Autot ja Liikenne -alueen kioskeissa voidaan myydä vaikkapa autojen huoltopalveluita, kun taas Perhe-osion kioskeissa myydään lastenvaatteita ja perhematkoja.

Halusimme luoda kaikenlaisille yrityksille entistä helpomman ja suoraviivaisemman tavan nostaa tuotteitaan ja palveluitaan myyntiin sinne, missä suuri joukko ihmisiä jo valmiiksi jakaa tietoa niistä ostopäätöksiä tehden”, Suomi24:n johtaja Jarno Alastalo sanoo.

Rekisteröitymällä veloituksetta Kioskedin järjestelmään palvelun käyttäjät voivat luoda ja hallinnoida tuotteita, lisätä oman myyntipisteensä sekä ostaa niille näkyvyyttä haluamissaan Suomi24 Kioskeissa. Palvelu soveltuu erityisen hyvin verkkokaupoille, verkossa palveluita myyville yrityksille ja paikallisille kauppiaille. Verkkosivujen ohella asiakkaita voidaan ohjata esimerkiksi lähimpiin liikkeisiin tuotetietojen yhteydestä löytyvän kartan avulla.

”Kioskedin yksi päätavoite on auttaa brändejä ja kauppiaita kohtaamaan kuluttaja verkkosisällössä tavalla, joka palvelee kuluttajaa. Kuluttajista 99 % ei näe perinteisiä bannereita ja valtaosa kokee ne ärsyttäviksi. Me haluamme muuttaa verkkomainonnan palveluksi, josta hyötyvät niin mainostajat, kauppiaat kuin kuluttajat. Olemme luoneet täysin itsepalvelulla toimivan konseptin, jossa kaikki verkonkäyttäjät voivat luoda ja liittää sopivia tuotteita ja palveluita luomaansa sisältöön. Suomi24 on ensimmäisten joukossa julkaisemassa Web Wide Shop konseptiamme”, Kioskedin toimitusjohtaja ja perustaja Micke Paqvalén sanoo.

”Meillä on edelläkävijän asema, joka velvoittaa siihen, että tarjoamme asiakkaille koko ajan uutta. Tämä palvelu auttaa erityisesti suomalaisia verkkokauppoja sekä heidän asiakkaitaan”, Aller Media Oy:n toimitusjohtaja Pauli Aalto-Setälä sanoo.

Lisätietoa Suomi24 itsepalvelu Kioskeista löytyy osoitteesta http://www.suomi24.fi/mainonta/tuotteet/itsepalvelu.

Lisätietoja:
Jarno Alastalo, johtaja, Suomi24 Oy, Aller Media Oy, puh. 09 8621 7000.

Micke Paqvalén, toimitusjohtaja & perustaja, Kiosked Ltd, p. 0400 396 394, micke@kiosked.com
Heini Vesander, markkinointi & viestintä, Kiosked Ltd, p. 040 7471661, heini@kiosked.com

Suomi24 on Aller Media Oy:n omistama, Suomen suurin verkkoyhteisö, jossa TNS Metrixin mukaan vierailee viikoittain yli 1,3 miljoonaa käyttäjää. Verkkoyhteisön 2700 keskustelupalstalle on kirjoitettu jo yli 60 miljoonaa viestiä. Suomi24:n muita palveluita ovat Suomen suosituin treffipalvelu, markkinapaikka Tori sekä neljännesmiljoonan suomalaisen käyttämä sähköpostipalvelu.

Kiosked vie kaupan sinne missä asiakkaat ovat. Uuden sukupolven hajautettu verkkokauppa, Web Wide Shop, auttaa markkinoijia yhdistämään tarjontansa suoraan ostoimpulsseja herättävään sisältöön kaikkialla verkossa. Suomalainen Kiosked on palkittu Euroopan parhaimpana startup-yrityksenä vuoden 2011 White Bull tapahtumassa. Perustajien aiemmin perustamille yrityksille on myönnetty Euroopan korkein teknologiapalkinto (European ICT Grand Prize), sekä maailman paras yrityssovellus palkinto (Best Enterprise Software solution) Mobile World Congress -tapahtumassa. Lisätietoa saatavilla kotisvuiltamme: http://kiosked.com sekä seuraamalla meitä Facebookissa ja Twitterissä @Kiosked.