Suomi24 on avoin nyt myös yrityksille

Suomen suurin verkkoyhteisö Suomi24 avaa ovensa yrityksille. Maksuton yritysprofiili tuo yritykset sinne, missä yli miljoona suomalaista jo valmiiksi vaihtaa mielipiteitään ja kokemuksiaan viikoittain muun muassa yrityksistä, palveluista ja tuotteista.

Suomi24 Yritysprofiili on täysin uusi, erityisesti pk-yrityksille suunnattu avoin profiili, jonka avulla yritykset voivat jalkautua suomalaisten kuluttajien keskuuteen verkossa. Yrityksille profiili toimii nopeana väylänä palvella asiakkaitaan ja käyttäjille yritysten tavoittaminen tulee entistä helpommaksi. Profiilin avulla yritykset voivat halutessaan myös vaikuttaa asiakkaiden ostopäätöksiin vaikkapa tuotetietouden avulla. Yritysprofiilit on tunnistettavissa niiden yhteyteen lisätyistä ikoneista.

”Yritykset ymmärtävät, että perinteisen markkinoinnin keinot eivät enää toimi, vaan heidän pitää olla kuuntelemassa ja keskustelemassa siellä missä ihmiset jo ovat. Avoimempi Suomi24 mahdollistaa merkityksellisen keskustelun ja erilaisen palvelukanavan yrityksille”, Suomi24:n johtaja Jarno Alastalo sanoo.

Suomi24 tarjoaa myös mahdollisuuden ostaa maksullisia yritysprofiileja, jotka on suunnattu kaikenkokoisille yrityksille. Maksullisten yritysprofiilien avulla yritykset saavat muun muassa brändinsä mukaisen ilmeen profiilisivulleen, räätälöidyn palvelun käyttöön opastavan koulutuspaketin sekä mahdollisuuden nostaa sivulle vaikkapa kampanjoita ja viimeisimpiä tarjouksia.

Lisätietoja:
Jarno Alastalo, johtaja, Suomi24, Aller Media Oy, puh. 09 8621 7000.
www.suomi24.fi/promo/yritysprofiili

Suomi24 on Aller Media Oy:n omistama, Suomen suurin verkkoyhteisö, jossa TNS Metrixin mukaan vierailee viikoittain yli 1,3 miljoonaa käyttäjää. Verkkoyhteisön 2700 keskustelupalstalle on kirjoitettu jo yli 60 miljoonaa viestiä. Suomi24:n muita palveluita ovat Suomen suosituin treffipalvelu, markkinapaikka Tori sekä neljännesmiljoonan suomalaisen käyttämä sähköpostipalvelu.