Taru Marjamaasta Ellen uusi päätoimittaja

Ellen uudeksi päätoimittajaksi 1.9.2013 alkaen on nimitetty Fitin päätoimittajana työskennellyt Taru Marjamaa, 37, joka toteutti Fitissä menestyksekkään uudistuksen ja nosti lehden levikin kasvuun.

”Tavoitteenani on tehdä Ellestä paras ja inspiroivin muotilehti suomalaisille naisille”, sanoo Marjamaa.

”Uutena päätoimittajana nautin siitä, että pääsen herättämään lukijoissamme intohimoja. Muoti kuuluu kaikille!”

Aller Media aloitti Lagardère Activen, ELLE-brändin omistajan, lisenssillä maailman suurimman muotilehden julkaisemisen Suomessa huhtikuussa 2008. Suomen Elleä on tähänastiset viisi vuotta luotsannut päätoimittaja Mirva Saukkola. Ellen levikki vuonna 2012 oli 31 097 kappaletta ja lukijamäärä 102 000.

Aller Media Oy on innovatiivinen ja moderni mediatalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Aller Median visio on olla Suomen sosiaalisin mediayhteisö, jossa uskotaan vapaaseen sanaan ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle ja digitaaliset mediakonseptit. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Seiska, Oma Aika, ELLE, Koti ja keittiö, Miss Mix, Fit, Katso, TOPModel, www.telvis.fi, Suomi24 ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa, Virossa ja Venäjällä noin 280 henkilöä.

Lagardère Active on johtavassa asemassa oleva monimediallinen sisällöntuottaja. Yhtiön toimialana on lehtien kustannus, audiovisuaalinen (radio, tv) ja digitaalinen (pelisivut, mobiili- ja tablettiapplikaatiot) tuotanto sekä mainonta. Lagardère Active on Ranskan suurin lehtikustantamo ja omistaa ELLEn brändin ja sisarbrändit. Hearst julkaisee ELLEä lisenssillä 16 maassa (15 eri painosta) ja 18 muuta yhteistyökumppania 25 eri maassa (27 eri painosta).

ELLE on 43 painoksellaan ja 21 miljoonalla lukijallaan maailman suurin muotilehti. ELLEä myydään kuukausittain 6,6 miljoonaa kappaletta ympäri maailmaa. ELLE-brändiin kuuluu useita sisarbrändejä, kuten ELLE Decoration. ELLEllä on 34 eri nettisivustoa, joita seuraa yhteensä 28 miljoonaa eri kävijää.