Vaihtoautot saapuivat Suomi24:ään

Suomen suurimman yhteisöpalvelun Suomi24:n tarjonta laajentui vaihtoautoihin. Suomi24 Vaihtoautot valikoimasta löytyy jopa 37 000 erilaista autoa edullisista kesäautoista premium-luokan urheiluautoihin. Palvelun sisällöntuottajana toimii Aller Media Oy:n yhteistyökumppani Mindmax Oy.

Suomi24 Vaihtoautot (vaihtoautot.suomi24.fi) keskittyy autoliikkeiden vaihtoautotarjontaan. Kävijöitä ovat siis ihmiset, jotka luottavat autoliikkeen palveluun ja haluavat nähdä heidän tarjontansa. Myös yksityisille oman auton myynti on tehty helpoksi. Antamalla myytävän auton perustiedot, palvelu esitäyttää myynti-ilmoituksen auton tekniset- ja varustetiedot valmiiksi, jolloin myyjän ei tarvitse tietää kaikkia autonsa nippelitietoja myynti-ilmoitusta varten. Palvelun käyttö on ilmaista niin autoliikkeille kuin yksityisillekin. Autoliikkeet voivat halutessaan hankkia näkyvyyttä lisämaksullisella näkyvyyspaketilla.

Suomi24 Vaihtoautot -palvelu tullaan liittämään Leikin kohdennustyökaluun. Tällöin Allerin uusia ja olemassa olevia älykkäitä kohderyhmäprofiileja pystytään rikastamaan autoihin liittyvällä ostoaiedatalla. Tämä mahdollistaa mm. tarkat kohdennusmahdollisuudet autoliikkeille ja -maahantuojille tavoittaa autonhankintaa suunnittelevat kuluttajat.

”Allerin kohdennuskyvykkyydet paranevat entisestään Suomi24 Vaihtoautojen myötä. Voimme kohdistaa asiakkaidemme viestiä entistä tarkemmin autoista kiinnostuneille ja auton hankkimista harkitseville”, kertoo Aller Median Digital Business Developer Antti Tolvanen.

Lisätiedot:
Antti Tolvanen, Digital Business Developer, Aller Media, +358 44 796 0028
Ilkka Lavas, Entrepreneur & Publisher, Improve Media Oy, +358 400 99 79 69

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media-ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi, sosiaalinen liiketoiminta ja sen kehittäminen. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Aller tuottaa Suomen himotuimmat aikakausbrändit. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Suomi24, Dingle, Seiska, ELLE, Koti ja keittiö, Fit, Katso, Oma Aika, Olivialehti.fi, Costume.fi, Divaanblogit.fi ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 250 henkilöä. www.aller.fi

Mindmax Oy on perustettu vuonna 2009 jolloin myös Auto1.fi–sivusto aukesi. Yhtiön muita sivustoja ovat Telsu.fi, Blogit.fi, Ilmainensanakirja.fi ja Kaannos.com.