Verohallinto vastaa kansalaisten kysymyksiin Suomi24:ssä

Suomi24:n suositut asiantuntijapalstat saivat jatkoa, kun Verohallinto avasi uusimman Kysy esitäytetystä veroilmoituksesta -palstan Suomi24:ssä 5.4.2011.

Palstalla Verohallinnon asiantuntijat neuvovat esitäytetyn veroilmoituksen tarkistamisessa, korjaamisessa ja palauttamisessa. Palstan suosituimmiksi keskustelunaiheiksi ovat tähän mennessä nousseet verovähennykset, matkakulut, asunnon vuokratuotto ja velan korot sekä pääoman palautuksien verokohtelu. Verohallinnon ja Suomi24:n välinen yhteistyö asiantuntijapalstan osalta jatkuu jo toista vuotta.

Palstalla Vero-tiimi -nimimerkillä vastaavat ovat verotoimistojen asiakaspalvelijoita, jotka tuntevat veroilmoituksen sisällön vuosien kokemuksella. Vero-tiimi vastaa Suomi24:ssä kansalaisten kysymyksiin 5.4.-31.5.2011 välisenä aikana.

Suomi24:ssä toimivien asiantuntijapalstojen määrä on kasvanut ja monipuolistunut vuoden aikana. Asiantuntijapalsta koetaankin toimivaksi ja hyväksi palvelukanavaksi, jonka avulla palveluntarjoaja pääsee lähelle asiakkaan arkea.

Kysy esitäytetystä veroilmoituksesta -asiantuntijapalsta löytyy osoitteessa: www.suomi24.fi/kysyveroilmoituksesta

Lisätiedot:
Jarno Alastalo, Johtaja, Suomi24 Oy, puh. 09 8621 7217.
Marianne Väyrynen, Henkilöverotus, Verohallinto, puh. 040 354 2797.

Suomi24 on Aller Media Oy:n omistama, Suomen suurin verkkoyhteisö, jossa TNS Metrixin mukaan vierailee viikoittain yli 1,3 miljoonaa käyttäjää. Verkkoyhteisön 2400 keskustelupalstalle on kirjoitettu jo yli 52 miljoonaa viestiä. Suomi24:n muita palveluita ovat Suomen suosituin treffipalvelu, markkinapaikka Tori sekä neljännesmiljoonan suomalaisen käyttämä sähköpostipalvelu.