VUODEN ALLERGIATEKO 2004 PRO ALLERGIA -KAMPANJALLE

VUODEN ALLERGIATEKO 2004 PRO ALLERGIA -KAMPANJALLE Joka toinen suomalainen kärsii jossain elämänsä vaiheessa allergiaoireista. Allergia- ja Astmaliiton perustama Allergiasäätiö jakaa Vuoden Allergiateko -tunnustuksen toiminnasta, joka on merkittävästi parantanut allergiasta ja astmasta kärsivän väestön elämänlaatua. Vuonna 2004 tunnustus myönnetään toisen kerran. Vuoden Allergiateko 2004 -tunnustus annetaan Helsingin Sanomien ja Hasan & Partnersin Pro Allergia -kampanjalle. Kampanja toteutettiin yhdessä Allergia- ja Astmaliiton kanssa Helsingin Sanomissa ja Kuukausiliitteessä huhtikuussa 2004. Palkittuun Pro Allergia -tiimiin kuuluivat markkinointipäällikkö Marjukka Lagerbohm Helsingin Sanomista sekä projektipäällikkö Panu Nordlund, copy Antti Einiö ja AD Juha Larsson Hasan & Partnersilta. Pro Allergia -kampanja koostui kuudesta kokosivun ilmoituksesta, joissa kerrottiin eri allergioista huumorin keinoin. Kampanjan avulla yli miljoona suomalaista sai tietoa allergiasta ja astmasta. Kampanjan nettohuomioarvo oli 69 % lukijoista ja myönteisen ensivaikutelman siitä sai 83 %. "Loistavaa informatiivista mainontaa juuri allergiakauden kynnyksellä" -kommentti kiteytti kampanjan huomanneiden mielipiteet. Vuoden Allergiateko 2004 -tunnustus luovutettiin Allergia- ja Astmaliiton messuosastolla Terveys & Kauneus 2004 -messujen Allergiamaailmassa Helsingin Messukeskuksessa perjantaina 22.10. 2004. Lisätietoja: tiedottaja Outi Rastas, p. (09) 4733 5317, 040 7303 851, tiedotus@allergia.com Kuva kampanjailmoituksesta: viestintäassistentti Camilla Vihtilä, p. (09) 4733 5303, international@allergia.com _________________________________________________________________ Allergia- ja Astmaliitto ry on kansanterveysjärjestö, jonka piirissä toimii 31 allergia- ja astmayhdistystä eri puolilla Suomea. Yhdistyksiin kuuluu noin 30 000 jäsentä. Liity jäseneksi: www.allergia.com. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/22/20041022BIT20130/wkr0001.pdf