Alma Media myy Luoteisväylä-lehden Noormarkusta

Alma Media                                  Lehdistötiedote  1.8.2018

ALMA MEDIA MYY LUOTEISVÄYLÄ-LEHDEN NOORMARKUSTA

Alma Median tytäryhtiö Alma Media Kustannus Oy myy Noormarkussa Porissa ilmestyvän Luoteisväylä-lehden Viestintä Vallin Oy:lle. Luoteisväylä on 1-päiväinen paikallislehti, jonka levikki on noin 2 300 kappaletta. Lehden liikevaihto oli vuonna 2017 noin 0,2 miljoonaa euroa.

Alma Media Kustannus Oy kustantaa Alma Media -konsernin maakunta-, paikallis- ja kaupunkilehtiä. Tunnetuimpia tuotteita ovat Aamulehti ja Satakunnan Kansa.

Lisätietoja: Kari Kivelä, johtaja, Alma Consumer, puh. 010 665 2032

Alma Media on palveluliiketoimintaan ja journalistisiin sisältöihin keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster. Alma Media rakentaa asiakkailleen kestävää kasvua digitaalisuuden mahdollisuuksia hyödyntäen tietopalveluilla, järjestelmä- ja asiantuntijapalveluilla sekä mainosratkaisuilla. Alma Median toiminta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Alma Mediassa työskentelee noin 2 250 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin 30 % toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2017 liikevaihto oli 367,3 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.