Altia maksaa lisäosingon

Altia maksaa 60 miljoonan euron lisäosingon vuonna 2017.

15.12.2017 pidetyn ylimääräisen yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti Altia maksaa omistajalle merkittävän lisäosingon vuodelle 2017, keväällä maksetun osingon lisäksi.

Joulukuussa maksettavan lisäosingon määrä on 60 miljoonaa euroa. Maaliskuussa omistajalle maksettiin 10,4 miljoonan euron osinko.

Altian omistaa Suomen valtio.

Viestintäjohtaja Petra Gräsbeck, puh. 040 767 0867, petra.grasbeck@altiagroup.com

Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja
Puh. 040 767 0867

Altia on yksi Pohjoismaiden ja Baltian johtavista alkoholijuomataloista, joka valmistaa, maahantuo ja vie laadukkaita viinejä sekä väkeviä alkoholijuomia. Vastuullisuus on meille keskeinen liiketoiminnan tekijä. Haluamme luoda ja kehittää uudenlaista, modernia ja vastuullista juomakulttuuria. Liikevaihtomme oli 356,6 miljoonaa euroa vuonna 2016, ja työllistämme noin 800 henkeä. Tunnetuimpia brändejämme ovat muun muassa Blossa, Chill Out, Koskenkorva, Jaloviina, Valhalla, O.P. Anderson, Renault, Larsen ja Xanté. Tutustu verkkosivuihimme www.altiagroup.fi. Lisää tietoa myös www.viinimaa.fi ja Twitter @AltiaFI