Altian IR-päälliköksi Tua Stenius-Örnhjelm

Altia on nimittänyt KTM Tua Stenius-Örnhjelmin (44) yhtiön sijoittajasuhdepäälliköksi.

Tua Stenius-Örnhjelm vastaa Altian sijoittajasuhteista ja talousviestinnästä. Stenius-Örnhjelm osallistui Altian pörssilistautumisen valmisteluihin ja toteutukseen ja jatkaa nyt sijoittajasuhteiden ja -viestinnän rakentamista. Stenius-Örnhjelm raportoi talousjohtaja Matti Pirille.

Stenius-Örnhjelmilla on monipuolinen kokemus sijoittajaviestinnän hoitamisesta Spondasta, Investiksestä sekä viestinnän konsulttiyritys Kreabilta.

”Altian pörssilistautuminen on ollut hieno projekti. 16500:n yksityissijoittajan mukaan tulo kertoo, että olemme onnistuneet viestinnässämme. Haluamme jatkaa tämän joukon aktiivista, avointa ja tasavertaista palvelua. Digitaaliset kanavat ovat tärkeässä asemassa kun rakennamme IR-toimintoamme uutena pörssiyrityksenä”, Tua Stenius-Örnhjelm kertoo.

Tua Stenius-Örnhjelm
IR-päällikkö, Altia Oyj