Muutoksia Altian hallitukseen

Altian hallitukseen on nimitetty varsinaisessa yhtiökokouksessa yksi uusi jäsen.

Uutena jäsenenä hallitukseen nimitettiin Tiina Lencioni, General Counsel, Marimekko Oyj.

Vanhoista jäsenistä Altian hallituksessa jatkavat puheenjohtaja Sanna Suvanto-Harsaae, varapuheenjohtaja Annikka Hurme sekä jäsenet Jarmo Kilpelä, Kim Henriksson, Kasper Madsen ja Kai Telanne. Hallituksesta jäi pois Minna Huhtaniska.

Tarkemmat tiedot Altian hallituksen jäsenistä >

Info: Tiina Lencioni

s. 1971, OTK, 2.Staatsexamen/Assessor iuris (Saksa)

General Counsel, Marimekko Oyj

Pääasiallinen työkokemus:

Amer Sports Corporation, Legal Counsel (2007–2012)

Ahlstrom Corporation, Legal Counsel (2005–2007)

UPM Group, Group Legal Counsel (2002–2003)

Lisätietoja: Altian hallituksen puheenjohtaja Sanna Suvanto-Harsaae. Yhteydenotot Altian viestinnän kautta, p. +358 400 728 957 tai +358 40 767 0867

Niina Ala-Luopa
+358 400 728 957

Altia on Pohjoismaiden ja Baltian johtava alkoholijuomatalo, joka valmistaa, maahantuo ja vie laadukkaita viinejä sekä väkeviä alkoholijuomia. Altia toimii Pohjoismaiden ja Baltian alueella yhteensä kuudessa maassa: Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa, Virossa ja Latviassa. Näiden lisäksi Altia on merkittävä toimija Pohjois-Euroopan matkustajamyynnissä. Päämiesliiketoiminta muodostaa Altian kokonaisliikevaihdosta lähes kolmanneksen. Vastuullisuus on Altialle keskeinen liiketoiminnan tekijä. Haluamme edistää modernia, vastuullista pohjoismaista juomakulttuuria.

Tutustu verkkosivuihimme: www.altiagroup.fiLisää tietoa myös www.viinimaa.fi ja Twitter @AltiaFI