KPMG SWEDENIN ENTINEN TOIMITUSJOHTAJA SIIRTYY ALVAREZ & MARSALIN TUKHOLMAN TOIMISTOON

Helene Willberg on nimitetty hallinnolliseksi johtajaksi A&M-yhtiön Pohjoismaiden toimintoihin vahvistaen yrityksen mahdollisuuksia alueella

Tukholma 6. syyskuuta, 2017 – Johtava maailmanlaajuinen ammattilaispalveluiden yritys Alvarez & Marsal (A&M) ilmoitti, että Helene Willberg on liittynyt Tukholman toimiston hallinnolliseen johtoon. Helene Willbergin lisäys vahvistaa yrityksen Pohjoismaiden laajentumisstrategiaa ja vastaa markkinoiden tarpeeseen riippumattomasta ammattipalveluiden tarjonnasta Euroopan laillisten vaatimusten muuttuessa.

Helene Willberg ja Christer Wiberg, A&M-yhtiön Tukholman hallinnollinen johtaja, toimivat yhdessä A&M-yhtiön Pohjoismaiden toiminnan johdossa.

Johtavana maksuneuvonnan ammattilaisena tunnettu Helene Willberg neuvoo asiakkaitaan monitahoisissa julkisissa alkutarjouksissa (IPO) ja sulautumis- ja hankinta (M&A) -tilanteissa, avustaa monikansallisia yrityksiä yrityshallinnassa ja varainhankintakysymyksissä sekä työskentelee yksityisten pääomayritysten asianmukaisen valvonnan hoitamiseksi.

Hänen nimittämisensä parantaa A&M-yhtiön palvelutarjontaa ja vahvistaa yhtiön kykyä vastata Pohjoismaiden ja Euroopan asiakkaiden vaativiin tarpeisiin.

Antonio "Tony" Alvarez III, hallinnollinen johtaja ja Euroopan toiminnan johtaja totesi, "Kuten olemme nähneet Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja Euroopassa ja lisääntyvässä määrin Pohjoismaissa, A&M-yhtiön alusta tarjoaa riippumattoman ja houkuttelevan vaihtoehdon sekä yrityksille että ammattilaisille. Euroopan toimintomme ovat kasvaneet yli 30 prosenttia viimeisten kahden vuoden aikana. Willbergin nimeäminen vahvistaa A&M-yhtiön asemaa arvon lisäämisessä asiakkaille, jotka hakevat palveluita ja ristiriidattomia ratkaisuja".

Helene Willberg on työskennellyt laajalti luoden muutoksia yrityksiin useilla sektoreilla, kuten kulutustavarat, valmistus, logistiikka, kiinteistöt sekä prosessointi. Lisäksi hän on toiminut johtavana kumppanina valvomassa julkisia pörssiyhtiöitä.

Ennen liittymistään A&M-yhtiön palvelukseen Willberg on ollut useissa vanhemman esimiehen tehtävissä KPMG:llä mukaan lukien Ruotsin toimiston TJ ja KPMG rahoitusneuvontapalveluiden johtaja. Willbergillä on maisterin tutkinto liikehallinnasta Tukholman kauppakorkeakoulusta.

Paul Aversano, A&M-yhtiön hallinnollinen johtaja ja maksuneuvontaryhmän maailmanlaajuinen toiminnanjohtaja totesi, "Helenen lisääminen Pohjoismaiden tiimiimme tukee laajentumisstrategiaamme tällä alueella ja vahvistaa kykyämme tarjota integroitua palvelua maailmanlaajuisesti. Helenen syvällinen tieto maksuliikenteestä ja sitoutuminen arvon lisäämiseen asiakkaille jatkaa toiminnallista perintöämme ja muutoksen kulttuuria".

Wiberg totesi, " Paikallisilla markkinoilla on erittäin suuri kysyntä ammattilaisille ja tarjonnalle, joka riippumatonta tarkastusristiriidoista. Helenen alueellinen tunnustus yhdessä hänen paikallisten markkinoiden ongelmien ja maailmanlaajuisten haasteiden tuntemuksensa kanssa parantaa ratkaisujamme asiakkaille ja lisää kasvuamme Pohjoismaiden markkinoilla".

Alvarez & Marsal

Yritykset, sijoittajat ja viranomaiset ympäri maailman kääntyvät Alvarez & Marsalin (A&M) puoleen, kun tavanomaiset oimet eivät riitä muutosten toteuttamiseen ja tulosten saavuttamiseen.

Vuodesta 1983 yksityisessäomistuksessa ollut A&M on yksi johtavista maailmanlaajuisista palveluyrityksistä joka tarjoaa yrityksille liiketoiminnan parantamista, tuotonhallintaa ja neuvontapalveluita näiden tarvitessa apua toimintojen muuttamisessa, kasvun lisäämisessä ja tulosten parantamisessa toimivalla päätöksenteolla. Vanhemmat asiantuntijamme ovat kokeneita, maailman huippukonsultteja ja alan veteraaneja, jotka tarjoavat vankkaa kokemusta yrityksille muutosten viemisessä liiketoimintavarallisuudeksi, riskienhallintaan ja arvon tuottamiseen kaikissa vaiheissa. A&M:n palveluksessa on tällä hetkellä yli 300 ammattilaista, jotka palvelevat suurimpia yksityisiä pääoma yhtiöitä Euroopassa verrratuna 30 henkilöön viisi vuotta sitten..

Kun toiminta on tärkeintä, löydät meidät osoitteesta alvarezandmarsal.com.

Seuraa A&M:a seuraavissa palveluissa LinkedIn, Twitter ja Facebook.

YHTEYSTIEDOT:
Björn Mogensen Oxenstierna Partners,