Jäsenmuutos Altian osakkeenomistajien nimitystoimikunnassa

Altia Oyj Pörssitiedote 16.5.2019 klo 15:00

Jäsenmuutos Altian osakkeenomistajien nimitystoimikunnassa

Altia Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikuntaan valittiin 12.10.2018 puheenjohtajaksi Jarmo Väisänen valtioneuvoston kanslian omistajaohjausosastolta, jäseniksi Hanna Kaskela Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varmasta ja Annika Ekman Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarisesta.

Finanssineuvos Väisäsen jäätyä eläkkeelle hänen tilalleen nimitystoimikunnan puheenjohtajaksi on 16.5.2019 alkaen valittu Pekka Hurtola valtioneuvoston kanslian omistajaohjausosastolta.

Nimitystoimikunta koostuu kolmesta osakkeenomistajien nimeämästä jäsenestä. Nimitystoimikunnan jäsenet edustavat Altian kolmea suurinta osakkeenomistajaa, jotka edustavat jokaisen vuoden syyskuun ensimmäisenä pankkipäivänä suurinta määrää Altian kaikkien osakkeiden tuottamista äänistä. Nimitystoimikunnan jäsenten toimikausi päättyy seuraavan Nimitystoimikunnan valitsemiseen.

ALTIA OYJ

Sanna Suvanto-Harsaae, hallituksen puheenjohtaja

Analyytikot ja sijoittajat: Tua Stenius-Örnhjelm, sijoittajasuhteet, puh. 040 748 8864

Media: Petra Gräsbeck, viestintä, puh. 040 767 0867