C.I.A KAIPAA VEDOKSIA JA PAINOTÖITÄ

LEHDISTÖTIEDOTE 1 (1) 2.9.2003 Vapaa julkaistavaksi 3.9. C.I.A KAIPAA VEDOKSIA JA PAINOTÖITÄ Mikä yhdistää C.I.A:n ja Amerpapin toisiinsa? Kilpailu. Digitaalisen painamisen ja suunnittelun kilpailu Amerpap Oy järjestää yhdessä Stora Enso Oyj:n kanssa kilpailun digitaalisen painamisen ammattilaisille ja suunnittelijoille. C.I.A on lyhenne 4CC Colour Imaging Awards 2004 -kilpailusta, joka järjestetään 1.9.2003 - 30.3.2004 välisenä aikana. Kilpailuun saavat osallistua kaikki 4CC-, 4CC Art tai 4CC Silk -paperille toteutetut painotyöt ja vedokset. Kilpailuun osallistuminen on maksutonta. Kilpailussa on kaksi sarjaa: paras vedos ja paras painotyö. Paras vedos -sarja on tarkoitettu mainostoimistoille ja suunnittelijoille. Vedos sisältää huippuideointia, leikittelyä väreillä ja muodoilla. Paras vedos voi olla esim. yksinkertainen juliste tai kirjan kansi. Arvostelussa painotetaan sisältöä, joten ideoimiskyky on valttia. Paras painotyö -sarja on tarkoitettu kirja- ja digipainoille. Lopputuote voi sisältää onnistuneita värejä ja upeaa painojälkeä, mutta onnistunut painotyö voi olla myös yksinkertaisuudessaan vaikka käyntikortti. Painotyön jälki on avainasemassa. Tuomaristo Kilpailun tuomarina toimivat seuraavat henkilöt: Susa Laine, AD, Creator-Grey Oy Marjut Jäderholm, myyntiryhmän päällikkö, Atkos Oy Sanna Tuominen, toimitusjohtaja, Intro Marketing Oy Palkinnot Molempien sarjojen paras palkitaan 500 euron lahjakortilla. Lisäksi kolme onnistuneinta työtä palkitaan kunniakirjalla sekä 4CC-tuotepaketilla. 30.11.2003 mennessä palautettujen kilpailutöiden kesken arvotaan pikapalkintoina kaksi lahjakorttia Stockmannille, á 50 euroa. Lisätietoja Jari Kainulainen, Amerpap Oy, puh. 09 348 300, e-mail: jari.kainulainen@amerpap.fi AMERPAP OY Jari Kainulainen markkinointipäällikkö ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/02/20030902BIT00510/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/02/20030902BIT00510/wkr0002.pdf