KANNA KORTESI KEKOON - PAPERIAKTIIVINEN 2004 - KILPAILU

KANNA KORTESI KEKOON - PAPERIAKTIIVINEN 2004 -KILPAILU Amerpap Oy järjestää "Paperiaktiivinen 2004" -kilpailun, joka kulkee teeman "Kanna kortesi kekoon" alla. Kilpailuaika on 1.1. - 31.12.2004. Kilpailuun osallistuva työ voi olla mikä tahansa Amerpapin valikoimaan kuuluvalle paperille toteutettu painotyö: kirja, esite, lomakkeisto, käyntikortti, pakkaus jne. Tuomaristo Tuomaristoon kuuluivat Mikko Tarvonen, suunnittelujohtaja, AD / Dynamo Identity Oy Petteri Anttila, brändijohtaja / Elisa Oyj Marja Paukama, myyntijohtaja / Gummerus Kirjapaino Oy Timo Lagerström, toimitusjohtaja / Repromestarit Oy Outi Raatikainen, viestintäpäällikkö / Taideteollinen korkeakoulu Palkinto Voittaneen työn työryhmän edustajat (1 hlö/tilaaja, 1 hlö/suunnittelija ja 1 hlö/painolaitos) pääsevät Venetsiaan keväällä 2005. Matkan ohjelmaan kuuluu tutustuminen Favinin paperitehtaaseen. Lisätietoja löytyy nettisivuilta www.amerpap.fi. AMERPAP OY Jukka Silventola toimitusjohtaja Lisätietoja Amerpap Oy: Nora Leinonen, markkinointiedustaja, puh. (09) 348 300 tai 050-547 2814, e-mail: nora.leinonen@amerpap.fi Jukka Silventola, toimitusjohtaja, puh. (09) 348 300 tai 050-517 2660, e-mail: jukka.silventola@amerpap.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/23/20040123BIT00270/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/23/20040123BIT00270/wkr0002.pdf