NIMITYKSIÄ AMERPAPISSA

Report this content

Amerpap Oy:ssä on tehty seuraavia nimityksiä: Auno Turkko on nimitetty myyntijohtajaksi vastuualueenaan Länsi-Suomi. Aikaisemmin hän on toiminut saman alueen myyntipäällikkönä Amerpap Oy:ssä. Turkon toimipaikka sijaitsee Turussa. Raimo Vesa on nimitetty myyntijohtajaksi vastuualueenaan Keski-, Itä- ja Pohjois-Suomi. Aikaisemmin hän on toiminut saman alueen myyntipäällikkönä Amerpap Oy:ssä. Vesan toimipaikka sijaitsee Tampereella. Jouni Peltola on nimitetty graafisten papereiden aluemyyntipäälliköksi toimialueenaan pääkaupunkiseutu. Peltolan toimipaikka sijaitsee Helsingissä. Aikaisemmin Peltola on toiminut Kirjapaino Frenckell Oy:ssä asiakkuuspäällikkönä. Juha Halminen on nimitetty tulostuspapereiden aluemyyntipäälliköksi toimialueenaan pääkaupunkiseutu. Halmisen toimipaikka sijaitsee Helsingissä. Aikaisemmin Halminen on toiminut Yliopistopainossa myyntijohtajana. Eija Vahtera on nimitetty tulostuspapereiden myyntiedustajaksi toimialueenaan pääkaupunkiseutu. Vahteran toimipaikka sijaitsee Helsingissä. Aikaisemmin Vahtera on toiminut asiakaspalveluassistenttina Amerpap Oy:ssä. Mira Polvinen on nimitetty asiakaspalveluassistentiksi Helsingin konttoriin. Aikaisemmin Polvinen on toiminut asiakaspalvelusihteerinä Amerpap Oy:ssä. Kirsi Saari on nimitetty myyntisihteeriksi Turun konttoriin. Aikaisemmin Saari on toiminut ostajana Finlux Oy:ssä. Kati Hirvonen on nimitetty myyntisihteeriksi Helsingin konttoriin. Aikaisemmin Hirvonen on toiminut vastaavissa tehtävissä Amerpap Oy:ssä äitiyslomasijaisena. Ystävällisin terveisin AMERPAP OY Jukka Silventola toimitusjohtaja