VUOSIKERTOMUKSET JA PAINOTYÖT MUKAAN KILPAILUUN

Report this content

VUOSIKERTOMUKSET JA PAINOTYÖT MUKAAN KILPAILUUN Näihin aikoihin alkaa monessa yrityksessä vuosikertomusten teko. Projektiin liittyy kokonaissuunnittelu paperivalintoineen. Amerpap Oy ja M-real Oyj järjestävät kilpailun, jolla halutaan tukea kansainväliset mitat täyttävää laadukasta viestintää, graafista suunnittelua ja paino- osaamista. Galerie Art Design & Print Awards 2004 -kilpailu on käynnissä ja siihen voivat osallistua vuosikertomukset ja muut painotyöt, jotka ovat valmistuneet 31.5.2003-31.5.2004 välisenä aikana. Kilpailussa palkitaan vuoden vuosikertomus ja vuoden painotyö, joka voi olla esim. yritys- tai tuote-esite, juliste, taide- tai kuvakirja tai muu vastaava painotyö. Osallistuminen Osallistuminen on maksutonta, mutta kilpailutyön täytyy olla painettu Galerie Art -taidepainopaperille. Tuomariston arvosteluun ja voittajien valintaan vaikuttavat painotyön visuaalinen ilme, painojäljen laatu ja virheettömyys sekä sisällön selkeys ja luettavuus. Palkinnot Voittajatiimi palkitaan matkalla Advertising Festival of Ireland - tilaisuuteen Kinsalen kaupunkiin syksyllä 2004. Irlantiin pääsee 3 henkilöä, jotka ovat asiakas/työn tilaaja, painotyön suunnittelija sekä kirjapainon edustaja. Lisäksi tuomaristo voi jakaa erikoispalkintoja parhaasta typografiasta, kannesta ja kuvituksesta sekä myöntää kunniamainintoja. Tuomaristo Tuomaristoon kuuluvat AD Henna Aapola, SEK & Grey; viestintäjohtaja Tiina Hansson, Aldata Solution Oyj; laatujohtaja Tauno Huhtala, Hansaprint Oy; päätoimittaja Pekka Seppänen, Talouselämä; graafinen suunnittelija Petteri Kivekäs, Edita Oyj sekä viestintäjohtaja Pekka Kivelä, Metsäliitto-Yhtymä. Ystävällisin terveisin AMERPAP OY Jukka Silventola toimitusjohtaja P.S.Edellisen vuoden voittajista löytyy lisätietoa osoitteesta www.studioseppa.fi/noudot/ Amerpap (palkintokuvat voittajista ja tuotekuvat voittajatöistä sekä lehdistötiedote). ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/14/20031114BIT00320/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/14/20031114BIT00320/wkr0002.pdf