Apetit Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 10. pykälän mukainen ilmoitus

Apetit Oyj, pörssitiedote 7.2.2019 klo 9:00

Apetit Oyj on 6.2.2019 vastaanottanut Jussi Capital Oy:ltä arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5. pykälän mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Jussi Capitalin omistus- ja ääniosuus Apetit Oyj:ssä on 6.2.2019 alittanut 10 prosentin rajan.

Ilmoituksen mukaan Jussi Capitalin omistusosuus Apetit Oyj:n osakkeista ja äänistä on 9,99 prosenttia.

Jussi Capital Oy:n osuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Yhteenlaskettu % -osuus Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen 9,99 % 9,99 % 6 317 576
Edellisessä liputuksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu) 11,30 %  - 11,30 %

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet:

Osakesarja / osakelaji
ISIN-koodi
Osakkeiden ja äänten lukumäärä Osakkeiden ja äänten
%-osuus
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
FI0009003503 631 757 0 9,99 % 0 %
A YHTEENSÄ 631 757 9,99 %

Sanna Väisänen, johtaja, viestintä, markkinointi ja sijoittajasuhteet, puh. 010 402 4041

Apetit on kasvisten ykkönen, vahvasti kotimaiseen ruoan alkutuotantoon toimintansa perustava elintarvikeyhtiö. Luomme kasviksista hyvinvointia tarjoamalla terveellisiä, maistuvia ja arkea helpottavia ruokaratkaisuja. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rypsipuristeita rehuraaka -aineeksi sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Haluamme olla kasvipohjaisten ruokaratkaisujen edelläkävijä. Apetit Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Apetitin liikevaihto vuonna 2017 oli 312 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä keskimäärin 557. Lue meistä lisää osoitteessa apetitgroup.fi.