Apetit Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 10. pykälän mukainen ilmoitus

Apetit Oyj, pörssitiedote 13.5.2020 klo 11.40

Apetit Oyj on 13.5.2020 vastaanottanut Jussi Capital Oy:ltä arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5. pykälän mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Jussi Capitalin omistus- ja ääniosuus Apetit Oyj:ssä on 12.5.2020 alittanut 5 prosentin rajan.

Ilmoituksen mukaan Jussi Capitalin omistusosuus Apetit Oyj:n osakkeista ja äänistä on 0,0 prosenttia.

Jussi Capital Oy:n osuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Yhteenlaskettu % -osuus Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen 0,0 % 0,0 % 6 317 576
Edellisessä liputuksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu)
 - 9,99 %

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet:

Osakesarja / osakelaji
ISIN-koodi
Osakkeiden ja äänten lukumäärä Osakkeiden ja äänten
%-osuus
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
FI0009003503 0 0 0 % 0 %
A YHTEENSÄ 0 0 %

Sanna Väisänen, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, puh. 010 402 4041

Apetit on suomalainen elintarvikeyhtiö, jolla on vahva integraatio kotimaiseen alkutuotantoon. Perustamme toimintamme ainutlaatuiseen arvoketjuun: luomme kasviksista hyvinvointia tarjoamalla terveellisiä, maistuvia ja arkea helpottavia ruokaratkaisuja. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rypsipuristeita rehuraaka-aineeksi sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Apetit Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Apetit-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 313 miljoonaa euroa. Lue meistä lisää osoitteessa apetit.fi.