Apetit Oyj: Ilmoitus omien osakkeiden luovutuksesta

Apetit Oyj, pörssitiedote 4.12.2018 klo 9.30

Apetit Oyj on luovuttanut 4.12.2018 (muu luovutus) palkkiona yhtiön hallituksen jäsenille omia osakkeitaan (APETIT) yhteensä 5 471 kappaletta. Osakkeiden luovutusarvo on yhteensä 53 290,28 euroa eli noin 9,74 euroa kappaleelta. Nyt ilmoitetun luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on 105 955 osaketta.

Apetit Oyj:n hallintoneuvosto päätti 16.4.2018, että hallituksen puheenjohtajalle maksetaan 39 060 euron, varapuheenjohtajalle 24 120 euron ja jäsenille 19 560 euron vuosipalkkio. Vuosipalkkiosta 60 % maksetaan rahana ja 40 % luovuttamalla yhtiön hallussa olevia omia osakkeita niiden luovutushetken käypään markkina-arvoon. Osake- ja rahapalkkiot päätettiin suorittaa kerran vuodessa joulukuussa.

Asmo Ritala, lakimies, puh. 010 402 4005

Apetit on kasvisten ykkönen, vahvasti kotimaiseen ruoan alkutuotantoon toimintansa perustava elintarvikeyhtiö. Luomme kasviksista hyvinvointia tarjoamalla terveellisiä, maistuvia ja arkea helpottavia ruokaratkaisuja. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rypsipuristeita rehuraaka-aineeksi sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Haluamme olla kasvipohjaisten ruokaratkaisujen edelläkävijä. Apetit Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Apetitin liikevaihto vuonna 2017 oli 312 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä keskimäärin 557. Lue meistä lisää osoitteessa apetitgroup.fi.