Apetit Oyj:n tilinpäätöstiedotteen 2018 julkistaminen 20. helmikuuta 2019

Apetit Oyj, Sijoittajauutinen 13.2.2019 klo 13:00

Apetit Oyj:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2018 julkistetaan keskiviikkona 20.2.2019 klo 8.30. Tilinpäätöstiedote on luettavissa julkistamisen jälkeen yhtiön kotisivuilla apetit.fi.

Tiedotustilaisuus

Tiedotustilaisuus pidetään 20.2.2019 klo 10.00 Apetitin toimitiloissa osoitteessa Sörnäistenkatu 1 A, Helsinki. Tilaisuuteen osallistujia pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan Tuija Österbergille, puh. 010 402 2110 tai sähköpostilla tuija.osterberg@apetit.fi.

Webcast

Tiedotustilaisuutta voi seurata suorana webcast-lähetyksenä Apetitin verkkosivuilla apetit.fi/sijoittajille. Esitysmateriaali ja tallenne tiedotustilaisuudesta ovat saatavilla yhtiön kotisivuilla tilaisuuden jälkeen.

Sanna Väisänen, johtaja, viestintä, markkinointi ja sijoittajasuhteet, puh. 010 402 4041

Apetit on kasvisten ykkönen, vahvasti kotimaiseen ruoan alkutuotantoon toimintansa perustava elintarvikeyhtiö. Luomme kasviksista hyvinvointia tarjoamalla terveellisiä, maistuvia ja arkea helpottavia ruokaratkaisuja. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rypsipuristeita rehuraaka-aineeksi sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Haluamme olla kasvipohjaisten ruokaratkaisujen edelläkävijä. Apetit Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Apetitin liikevaihto vuonna 2017 oli 312 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä keskimäärin noin 557. Lue meistä lisää osoitteessa apetit.fi.